کتاب فراسوی مشتری مداری

نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولز،ناشر : رسا،ترجمه :محمد گذرآبادی؛ایجاد هواداران سیـــنه چاک و دوآتشه


توقف فروش

کتاب فراسوی مشتری مداری
نوشته : کن بلانچارد،شلدون بولز
ناشر : رسا
ترجمه :محمد گذرآبادی
شابک : 964-2317-656-8
تعداد صفحات : 144
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : دوم -1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 5500 تومان
درباره کتاب :
دغدغۀ اصلی در تمام سازمان های موفق یکی بیش نیست، مشتریان. فرقی نمی کند که یک مؤسسه بازرگانی باشد یا یک حرفۀ تخصصی، یک بیمارستان یا یک ادارۀ دولتی، موفقیت فقط و فقط از آن کـسانی است که به دنبال جلب رضایت مشتریان هستند.
مشتریان شما راضی هستند فقط به این دلیل که توقعات بسیار پائینی دارند وبه دلیل که کـسی به آنها خدمات بهتری ارائه نمی کند.
بنابراین، اگر واقعاً خواستار کـسب و کاری پررونق هستید، دیگر رضایت مشتری به تنهایی کافی نیست، باید طرفدار دوآتشه به وجود آورید.