سریال زمانه

شماره مجوز: 155/86/202147


توقف فروش

کارگردان : حسن فتحی
بازیگران : حمید گودرزی ،حسین محجوب ، مهرانه مهین ترابی ، پری ناز ایزدیار،هومن برق نورد ،شهرام قائدی ، رویا میرعلمی، حسین مهری، آیدا فقیه زاده ،تبسم هاشمی، فریبا متخصص، معصومه آقاجانی ، ویدا جوان ، صبا آقاجانی
در این سریال حمید گودرزی ایفاگر نقش بهزاد است. بهزاد برادرزاده حسام (حسین محجوب) کارخانه داری متمول است. بهزاد گرافیست است و با عمویش رابطه خانوادگی بسیاری نـزدیــکـی دارد. تا اینکه در طول داستان رازی برای او برملا می‌شود که زندگی او را دچار تغییراتی می کند… .
پریناز ایزدیار ایفاگر نقش ارغوان وکیل دادگستری است و در دفتر وکالـــت مهران نیکخواه با بازی هومن برق نورد فعالیت می کند که عاشق وی می باشد.
بهزاد بر اثر مسئله ای حقوقی با ارغوان آشنا می شود. شهرام قائدی نقش منوچهر را ایفا می کند و شوهر خواهر بهزاد و همسرش ثریا با بازی رویا میرعلمی است و به مرور وارد داستان می شود.
حسین مهری ایفاگر سینا، فریبا متخصص سرور، آیدا فقیه زاده بهار و ویدا جوان نیز نقش نگار را برعهده دارند
اگر شما هم جزو یکی از مخاطبین پرو پاقرص این سریال باشید می دانید تا اینجای این سریال 45 قسمتی که بیش از نیمی از آن پخش شده است بهزاد که به عقیده همه باید با دختر عموی خود بهار ازدواج کند با عموی خود اختلاف داشته و عاشق و دلباخته وکیل خود ارغوان آذر نیا می شود و از او درخواست ازدواج می کند این در حالی است که خانواده هر دوی آنها به دلیل اختلاف طبقاتی حاضر به این ازدواج نیستند.