نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1

این نرم افزار به هیچ وجه مشکلی از بابت Activation و غیر Valid و غیر Original بودن ندارد .


توقف فروش

وب سایت تخصصی فرین سافت در ادامه راه پرداختن به محصولات آموزشی و نرم افزاری تخصصی اقدام به ارائه نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition SP1 در قالب 1 حلقه CD نموده است که لازم به ذکر است این نرم افزار به هیچ وجه مشکلی از بابت Activation و غیر Valid و غیر Original بودن ندارد .
قاعده کلی جهان مجازی بدین صورت است که با ارائه هر سرویس مسائلی همچون سرعت بالا ، امنیت و بهینه سازی آن سرویس مطرح می گردد .
یکی از رایج ترین خدماتی که در حال حاضر در تمام انواع شبکه ارائه می گردد ؛ دسترسی به اینترنت می باشد و طبق اصلی که در بالا ذکر گشت تمامی افراد مرتبط با استفاده از اینترنت از مدیران سطح بالای شبکه تا کارمندان سطح پایین خواهان امنیت داده ها ، مقابله با حملات هکری و سرعت بالای اینترنت می باشند .
به همین سبب شرکت مایکروسافت که یکه تاز میدان شبکه است دست به ارائه نرم افزار ISA Server 2006 Enterprise Edition زده است ، نام ISA Server مخفف Internet Security And Acceleration Server می باشد.
اساسا این نرم افزار به منظور افزایش امنیت در ارتباطات اینترنتی و دسترسی سریعتر به شبکه وب طراحی و پیاده سازی شده است
، به عیارت دیگر این نرم افزار ک دروازه امنیتی است که شبکه را از دسترسی هکرها و کرمهای مزاحم موجود که به طرق مختلف به شبکه دسترسی دارند.مصون میدارد و این کار را از طریق فیلتر کردن در سطحApplication و پاکتهای داده انجام می دهد .
ISA Server در محیط هایی با سیستم عامل های مختلف کار میکند ، ولی در عین حال بیشترین بهره وری را در کار با سیستم عامل ویندوز دارد. در کنار امکانات موجود در سیستم عامل ویندوز از قبیلMicrosoft Active Directory و VPN) Virtual Private Network) و در اجتماع با آنها به کارایی بالاتر و مدیریت بهتر در شبکه کمک می کند Cache کردن یا به عبارتی ذخیره سازی دادها از طریق ISA Server و پاسخ دادن به درخواست های که دادهای آنها در Web Cache موجود است.ترافیک در شبکه اینترنت را کاهش داده که این امر باعث کاهش ازدحام در شبکه و افزایش میزان پهنای باند برای پاسخ دهی بهتر به دیگر درخواست ها در شبکه می گردد ISA Server دسترسی به شبکه را در موارد مختلف از قبیل زمان ، دسترسی کاربران ، نوع Application ها و.... محدود میکند و این کار کیفیت مدیریت در شبکه را ارتقا می دهد در نهایت ISA Server محصول قابل توجهی از سوی شرکت مایکروسافت است که در زمینه امنیت در شبکه ها ارائه گردیده است .گفتنی است این محصول بصورت Integrated با سرویس پک یک که به تازگی توسط مایکروسافت ارائه شده است , عرضه گردیده.
مشخصات این محصول :
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
*************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است
ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز
پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود
این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد