آیین زندگی - دیل کارنگی - pdf

در چند کلامواقعیت هایی که باید درباره نگرانی بدانید...


توقف فروش

کتاب آیین زندگی اثر ماندگار دیل کارنگی از جمله کتابهایی است که اکثر روانشناسان و حتی مردم عادی آنرا می شناسند و از کتابهایی می دانند که برای همه مردم قابل فهم و مهم تر از آن قابل عمل کردن است.
\"تفاوتی که این کتاب با دیگر کتاب‌های مشابه اش دارد، در عملی بودن و سادگی کلام آن است. دیل کارنگی در نوشتن این کتاب نیامده است که اصول موفقیت را با استفاده از آخرین متدهای تئوریکال روانشناسی به شما معرفی کند. کتاب‌های او چکیده‌ای از تجریبیات عملی زندگی صدها نفر از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین انسان‌های روی زمین است. او با معرفی جنبه های مختلف افراد مشهور و بزرگ و موفق، از شکسپیر گرفته تا حافظ شیرازی، از چارلز دیگنز تا تئودور روزولت، راهکارهایی عملی برای داشتن زندگی‌ای با حداقل نگرانی و مشکل ارائه کرده است.\"
\"دیل کارنگی در 24م نوامبر 1888 در میسوری بدنیا آمد. خودش در کتاب هایش بارها به فقر شدیدی که در دوران کوردکی تجربه کرده اشاره کرده است. او در سال 1936 کتاب آیین دوست یابی را منتشر گرد که به گفته‌ی خودش یک شبه نایاب شد! یکی از شخصیت‌های بسیار مورد توجه دیل کارنگی رییس جمهور آمریکا دربین سال های 1861 ا 1865 که آبراهام لینکلن بود که کتابی نیزتحت عنوان “لینکلن، انسانی ناشناخته” در رابطه با او نوشته است، که یه گفته‌ی خودش 10 سال صرف نوشتن این کتاب کرده است. او در سال 1912 بنیاد کارنگی را تاسیس کرد که تاکنون نیز پابرجاست. دیل در بیش از 75 کشور جهان برای بیش از 8 میلیون نفر سخنرانی کرد .دیل کارنگی در 1 نوامبر 1955 فوت کرد.\" .
خواندن این کتاب ارزشمند را به همه توصیه می کنیم. این کتاب شامل 368 صفحه و به فرمت pdf می باشد.
نمونه ای از متن کتاب:
\"بخش اول
در چند کلام
واقعیت هایی که باید درباره نگرانی بدانید
قانون1: اگر می خوهید از نگرانی اجتناب کنید، کاری را کنید که سر ویلیام اوسلر کرد: هر روز برای همان روز زندگی کنید. معطل آینده نشوید. فقط همان روزی را که در اختیار دارید به شب برسانید.
قانون2: دفعه بعد که مشکل، شما را گیر می اندازد و می خواهد دمار از روزگارتان درآورد، فرمول ویلیس.اچ.کریر را به یاد آورید:
الف. از خودتان بپرسید اگر نتوانم مشکل را حل کنم، بدترین وضعیتی که ممکن است برای من پیش بیاید چیست؟
ب. خودتان را از نظر ذهنی برای بدترین وضعیت آماده کنید.
د. بعد سعی کنید بدترین وضعیت را که حالا دیگر از نظر ذهنی پذیرفته اید، بهبود ببخشید.
قانون 3: به خاطر بیاورید چه بهای سنگینی برای نگرانی با سلامتی تان خواهید پرداخت. کسانی که نمی دانند چگونه با نگرانی بجنگند، جوانمرگ می شوند.\"
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است
ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز
پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود
این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد