کتاب صوتی قورباغه بزرگ را قورت بده ! از برایان تریسی

گوینده: مهدی بقاییانمترجم: مهدی قراچه داغیمدت زمان: 240 دقیقه


توقف فروش

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده ، اثر برایان تریسی / اورجینال
کتاب صوتی قورباغه بزرگ را قورت بده ! از برایان تریسی / اورجینال
قورباغه را بخور/ اورجینال
دفتر قورباغه را بخور / اورجینال / صوتی
قورباغه بزرگ را قورت بده !
آیا شما تا به حال قورباغه قورت داده اید؟
این مجموعه به صورت فایل صوتی mp3 می باشد که می توانید آن را روی کامپیوتر ،پلیر های خانگی و حتی موبایل خود گوش کنید.به همراه فایل pdf شامل خلاصه کتاب.
راه برای انجام بیشترین کارها در سریعترین زمان ممکن:
خوشبختانه می توانید این مهارت را از طریق کمی تمرین یاد بگیرید و زمانی که توانستید قبل از هر کاری عادت شروع مهمترین کار را در خود به وجود آورید ، موفقیت شما صد در صد است . در اینجا خلاصه ای از 21 روش فوق العاده برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر را که خلاصه فصل های کتاب است می خوانید.این اصول و قواعد را دائما تمرین کنید تا عمیقا در ذهن و عمل تان ریشه کند و در نتیجه موفقیت آینده تان تضمین شود .
1- برای هر روز از قبل برنامه ریزی کنید
2- قانون 20/80 را در همه امور به کار بگیرید
3- پیامد کارها را در نظر داشته باشید
21-اراده کنید هر روز این اصول را تمرین کنید تا به عادت تبدیل شوند . اگر این عادت های مدیریت فردی را در خود ایجاد کنید و آنها را به بخش ثابتی از شخصیت خود تبدیل کنید ، موفقیت شما نامحدود خواهد بود .
کاری که باید بکنید این است : قورباغه راقورت بده
حکایت زندگی نویسنده :
اجازه بدھید مختصری راجع به خودم و دلایل بوجود آمدن این کتاب برایتان بگویم. من در آغاز زندگی به جز داشتن یک ذھن کنجکاو از مزایای چندانی بھره مند نبودم . در مدرسه درس نمی خواندم و دست آخر ھم ترک تحصیل کردم. سالھا به کارھای سخت یدی مشغول بودم و آینده امید بخشی را در پیش روی خود نمی دیدم.
در جوانی در یک کشتی باربری کاری پیدا کردم و رفتم تا دنیا را ببینم . به مدت ھشت سال سفر کردم، ک تا اینکه نھایتاً بیش از ھشتاد کشور دنیا را در پنج قاره جھان دیدم. به سراغ فروشندگی رفتم . با درصد معینی که از فروش کالاھا نصیبم می شد
یک روز از خودم پرسیدم: ‹‹ چطور است که دیگران از من موفق ترند؟ ›› . .
از قدیم گفته اند اگر اولین کاری که باید ھر روز صبح انجام بدھی این باشد که قورباغه زنده ای را قورت بدھی در بقیه روز خیالت راحت خواھد بود که سخت ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته ای.
قورباغه شما در واقع بزرگ ترین و مھم ترین کاری است که باید انجام بدھید. ھمان کاری که اگر الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد ھمین طور برای انجام آن تنبلی خواھید کرد .رمز خوشبختی ، رضایت ، رسیدن به موفقیت های بزرگ ، احساس خوب داشتن ، قدرت فردی و وجود کارایی این است که عادت کنید هر روز اولین کاری که انجام می دهید خوردن قورباغه خودتان باشد.
این محصول شامل یک عدد سی دی MP3 است.
نویسنده: برایان تریسی
گوینده: مهدی بقاییان
مترجم: مهدی قراچه داغی
مدت زمان: 240 دقیقه
****************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است
ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز
پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود
این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد