دسته بازی دوتایی شوکدار برای کامپیوتر

دسته دوتایی ویکتوری طرح PlayStation 2 شوکداردسته بازی جفت شوکدار فضایی کامپیوتر با اتصال USB


توقف فروش

دسته دوتایی کامپیوتر طرح PlayStation 2 شوکدار
دسته بازی جفت شوکدار فضایی کامپیوتر با اتصال USB – قابل استفاده در انواع بازی  های کامپیوتری
دسته لوازم زیردسته
لوازم جانبی کامپیوتر
دسته بازی جفت شوکدار فضایی کامپیوتر با اتصال USB – قابل استفاده در انواع بازی های کامپیوتری
کالا را درب منزل تحویل گرفته سپس پول آن را به مامور پست بپردازید.
ارسال و تحویل کالا به تمامی نقاط کشور در کمتر از 2 تا 6 روز کاری.
ایده ی نوشتن مقاله ای بسیار بزرگ و کامل در مورد بازیهای یک دهه ی اخیر از آنجایی در ذهنم نقش بست که نگاهی به تقویم انداختم! واقعا از سال 2000 تا 2010 هزاران بازی خوب ، متوسط ، ضعیف منتشر شده است ولی هیچ سایت یا پایگاهی در نگاهی جامع به بررسی کلی بازیهای برتری که در این یک دهه گذشته منتشر شده اند؛ نپرداختند. از این رو و به واسطه ی اینکه لیستی از بازیهای این دهه جمع کنم چند هفته ای به جمع آوری نام و نشان و نظرات مختلف در مورد این بازیها پرداختم لیست نهایی بیش از 1000 بازی را پوشش داده بود! ولی بررسی 1000 بازی به این سادگیها هم نیست ولی این لیست هر روز چکیده تر و چکیده تر از قبل شد بازیهای خوب و متوسط از لیست پاک شدند و لیست نهایی ما 100 بازی برتر در یک دهه ی اخیر (2000-2010) است و فقط شامل بازیهای عالیست.
صحبت در مورد بازیهای کامپیوتری آن هم به این شکل کلان و بررسی نه یکی دو سال بلکه یک دهه از این صنعت عظیم، کار بسیار پیچیده و وقت گیری است که واقعا علاوه بر اینکه شما باید بدون در نظر گرفتن علایق شخصی خود لیست را بچینید باید خوب حواستان باشد که بازی عالیی از قلم نیفتد! چون بلاخره 10 سال را مورد بررسی قرار میدهیم و در این مدت صدها بازی کامپیوتری خیلی خوب منتشر شده است؛ با این حال و با اینکه تمام تلاشمان را جهت هر چه کاملتر و بهتر بودن لیست کردیم لیست نهایی در 20 قسمت که هفته ای یکبار آپدیت میشود برنامه ریزی شده است. در هر هفته 5 بازی از این لیست از بالاترین شماره یعنی 100 مورد بررسی قرار میگیرد و تا پایان هفته 20 ما برترین بازی یک دهه ی اخیر دنیای گیم از نظر سیمز47 را به شما معرفی خواهیم کرد!
هر چند ما تمام تلاشمان را جهت لیست کردن برترینها کردیم ولی مطمئنا نمیتوانیم نظر همه را جلب کنیم چون بررسی یک دهه و هزاران بازی که هزاران طرفدار با سلیقه های مختلف دارند کار پیچیده ای است و این لیست تنها نظر گروه سیمز47 خواهد بود.دقت داشته باشید هر بازی طبق سال ساخت بررسی شده است ...دقت داشته باشید این مقاله چند روز زودتر برای اعضای Isgamers و بعد از آن به صورت عمومی در بلاگ سیمز47 قرار خواهد گرفت...با تشکر.
لیست 100 تا 96 در ادامه مطلب... دسته های مشترک کامپیوتر و ایکـس باکـس که به دسته های Rumble pad (رامبل پد) معروفند یکی از جالبترین گیم پد های ساخته شده برای ایکـس باکـس می باشند.
این دسته ها که دارای سیم های بلندی نیز هستند دارای سوییچی هستند که دسته شما را کارامد برای ایکـس باکـس یا کامپیوتر می کنند. در واقع با تغییر سوییچ دسته ایکـس باکـس شما تبدیل به دسته کامپیوتر می شود و یا برعکـس و دیگر نیاز به داشتن تبدیل ندارید. این دسته ها بسیار شکیل بوده و شباهت به دسته های کنسول ایکـس باکـس مدل الایت دارند. ضمن اینکه بسیار مقاوم می باشند و پس از مدتی شما را با مشکل گیر کردن دکمه یا فشار دادن محکم یک کلید برای عملکرد دچار نخواهند ساخت.
استیشن جنبشی/حرکتی 21 فروردین 89 - 12:28
( صفر رای ، صفر امتیاز ) امتیاز :
- PlayStation Motion Controller سازنده: Sony Computer Entertainment نسل: نسل هفتم بازی‌های رایانه‌ای پلت‌فرم: PS3 تاریخ عرضه: پاییز 2010 میلادیدیباچه:این روزها، بازار سیستم های حس کننده ی حرکتی بسیار داغ است. در نخستین ایده ی افریننده برای سیستم های حرکتی، شرکت نینتندو در اغاز با کنسول وی و سپس با موشن پلاس خود فروش بسیار خوبی داشت.پس از چندی، مایکروسافت دست به کار شد و گوشه هایی از پروژه ی حس گر حرکتی خود- موسوم به پروژه ناتال- را رونمایی کرد. شاید بابت زمان زیادی که تا عرضه ی ان مانده، سران سونی نیز تصمیم گرفته اند به دنیای سیستم های حرکتی بیایند و فرصت رقابت با مایکروسافت و نینتندو را از دست ندهند. کـسی چه می داند، شاید هم فروش خوب نینتندو وی زنگ خطر را برای سونی و مایکرو سافت به صدا دراورده باشد!حالا سونی با پلی استیشن جنبشی پا به عرصه ی رقابت گذاشته و امیدوار است مشتریان تازه ای پیدا کند؛ چه بسا بسیاری از خریداران X360 که بی صبرانه چشم به راه \"پروژه ناتال\" بودند، دست از انتظار بردارند و به سراغ پلی استیشن جنبشی بروند، که به گفته ی خود سونی، به شما اجازه به کار بردن \"حرکت های واقعی زندگی طبیعی\" را می دهد.بهای کم، اگهی های گسترده و برشمردن پیاپی توانایی ها، می تواند هر بازیبازی/گیمری را وسوسه کند.
پلی استیشن جنبشی سونی: نکته هایی که باید بدانید
پلی استیشن اخیرا \" پلی استیشن جنبشی\" را راه اندازی کرده است؛ دستگاه \"فرا پیش بینی گری/پیش بینی کننده قدرتمندی\"که حرکت های دنیای واقعی شما را به جنبش های دنیای بازی های کامپیوتری می برد.
پلی استیشن جنبشی چیست؟
یک کنترل گر دستی است که یک گوی (کروی) در بالای خود دارد که\"همسو/در پیوستگی\"با دوربین چشم پلی استیشن کار می کند تا حر کت های بازی های ویدیوئی مانند زدن توپ با مشت، تکان دادن شمشیر و تاب دادن راکت تنیس را\"پیاده کند/رد یابی کند\"این دستگاه، همچنین دکمه های دسته معمولی را برای بازی هایی که در ان به شلیک کردن و کشیدن ماشه نیاز است، دارد.
پلی استیشن جنبشی با عنوان رسمی خود در کنفرانس گسترش دهندگان بازی در سانفرانسیسکو \"عرفی/شناسانده\"شد. این اگاهی، دنباله روی \"حرکت و نگاه پنهانی در سیستم حرکتی سونی\" در\"طول/ برگزاری\"کنفرانس E3 است.
نکته هایی که شما باید درباره پلی استیشن جنبشی بدانید:
پلی استیشن جنبشی از چه زمانی در دسترس خواهد بود؟
این دستگاه در سال 2010، 1388 در تمام جهان عرضه می گردد؛ اما سونی زمان دقیقی را برای ان اعلام نکرده است.
چه چیزهایی به عنوان دستگاه های جانبی و نرم افزار همراه با پلی استیشن جنبشی خواهند بود؟
سه راه برای خرید پلی استیشن جنبشی وجود دارد:
1- یک بسته ی اغازگر که\"دارای/شامل\"چشم پلی استیشن، پلی استیشن جنبشی و یک بازی است؛
2- دسته های جداگانه برای کـسانی که چشم پلی استیشن جنبشی را از پیش داشته اند؛
3- بخشی از کنسول PS3 که\"دارای/شامل\"خود کنسول، پلی استیشن جنبشی، خودکار نوری پلی استیشن جنبشی و دوربین چشم پلی استیشن جنبشی است.
(هنوز روشن/مشخص نیست که پلی استیشن جنبشی همراه با دسته های دوتایی شوک دار خواهد بود یا خیر.)
بهای پلی استیشن جنبشی چه قدر است؟
هنوز بهای\"پایداری/ثابتی\"در نظر گرفته نشده است، اما بر اساس گفته ی پیتر دایل، جانشین ارشد مدیر بخش فروش سرگرمی کامپیوتری سونی امریکا، بسته ی اغازگر کمتر از 100 دلار (نزدیک به 100 هزار تومان) قیمت خواهد داشت.
ایا دستگاهی جانبی برای افزایش کارایی پلی استیشن جنبشی می توان تهیه کرد؟
سونی یک خودکار نوری را\"گسترش/توسعه\"داده است که به نام \"زیر کنترل گر\" شناخته می شود. این زیر کنترل گر، یک کنترل کننده ی عمودی انالوگ دارد که شما ان را هنگامی که دست دیگرتان با خودکار نوری پلی استیشن جنبشی مشغول است، در دستتان نگه می دارید. این به شما اجازه می دهد به راحتی شخصیت درون بازی خود را در فضای بازی اکشنی مانند سوکام کنترل کنید.
پلی استیشن جنبشی چه گونه به کنسول وصل می گردد؟
هم پلی استیشن جنبشی و هم زیر کنترل کننده از بلوتوث برای وصل شدن به کنسول شما بهره می برند.
چه بازی های تازه ای برای پلی استیشن جنبشی\"در دسترس هستند؟/مورد نظر هستند؟\"
روی عنوان های تازه ای مانند قهرمان ورزشی (عنوان شاید تغییر کند.) که شامل تیراندازی با تیر و کمان، تنیس روی میز\"نسل پسین/ در پیوند با اینده\"،نبرد گلادیاتور به سبک پادشاهان رم در حال کار شدن است. بر اساس بلاگ اروپایی پلی استیشن، همچنین یک عنوان بازی شوی تلویزیونی با نام ابر ستاره های تلویزیونی؛ یک بازی رزمی کونگ فو به نام اسلایدرز؛ یک بازی ساده مشت زنی به نام دیوک ها؛ یک بازی تیراندازی به نام شوت و یک بازی خانوادگی به نام جشن حرکت Move Party (عنوان شاید تغییر کند.) وجود دارد. بسیاری از بازی هایی که توسط بلاگ اروپایی لی استیشن جنبشی با جزییات شرح داده شده اند، از نمونه ی نمایشی ان ها در GDC پرده برداری شد. پس بسیاری، اگر نگوییم همه ی این عنوان ها در امریکا عرضه خواهند شد. از بخش فلیکر اوپایی پلی استیشن برای دیدن عکـس های بیش تر بازدید نمایید.
از بازی هایی که ]در بازار[ هستند، چه خبر؟
سونی می گوید که ویرایش های تازه از نام های اشنا مانند LittleBigPlanet و عنوان در راه ساکوم 4 و تایگروودز 2010 از EA نیز با پلی استیشن جنبشی همخوانی خواهند داشت.
نیازی به دانستن نکته های دیگری هست؟
سونی می گوید که پلی استیشن جنبشی به شما اجازه به کار بردن حرکت های طبیعی زندگی واقعی را می دهد، با دقت ان را\"دنبال/ردیابی\"و سپس ان را به جنبش های دقیق بر روی مانیتور\"دگرگون/تبدی\" می کند. پلی استیشن جنبشی به شما بازخورد فیزیکی خواهد داد، مانند لرزش ها،\"همانند/شبیه\"دسته های دوتایی شوکی. این ها همه عالی به چشم می ایند، اما چشم به راه ازمایش جهانی خواهیم بود تا نشان دهد که پلی استیشن جنبشی تا چه اندازه خوب بوده است.
انتظار می رود که مایکروسافت، سیستم کنترل کننده جنبش خود را برای X360 که به \"پروژه ناتال\" لقب داده شده است، در اواخر امسال ]میلادی[به بازار بفرستد. گرچه، پروژه ناتال، برخلاف پلی استیشن جنبشی جنبش ها و حرکت های دنیای واقعی شما را بی نیاز به کنترل گر های جانبی دنبال می کند.