شامپو گیاهی آسارا مخصوص موهای چرب

عالی برای ریزش مو شوره سر و موخوره و چربی سر


توقف فروش

دارای کد بهداشت و استاندارد

 رفع ریزش مو * حاوی عصاره کاملاً طبیعی گیاهان دارویی و فرمولاسیون متخصصین طب سنتی
تقویت کننده رشد مو، ضد چربی، ضد التهاب، موخوره و شوره سر، ضد قارچ و جلوگیری از خارش سر
توضیحات:
از عصاره‌های شفابخش کمک گرفتیم و با تلفیق طب سنتی و نوین و بهره گیری از تجارب پزشکان و اساتید مجرب، شامپویی منحصر به فرد را ارائه کردیم تا پوست و موئی با طراوت همچون طبیعت زیبا را به شما هدیه دهیم.
آشنائی با برخی گیاهان استفاده شده در این محصول:
سدر (کنار):
عصاره سدر به دلیل داشتن فلانوییدها و تانن‌ها نقش مؤثری در تنظیم چربی پوست و متعادل نمودن آن دارد و علاوه بر آن با بستن منافذ پوست سر و کاهش تبخیر آب نقش به سزایی در حفظ رطوبت پوست سر، از بین بردن شوره سر، تقویت پوست و کاهش ریزش مو دارد
حنا:
عصاره حنا ضد عفونی کننده است همچنین سبب ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده و تقویت رشد موی سر شده و شوره سر را برطرف می‌کند.
بابونه:
عصاره بابونه با دفع مولکول‌های رادیکالی از آسیب سلول‌ها و در نتیجه پیری آن‌ها جلوگیری می کند. همچنین ویتامین B5 موجود در بابونه قابلیت ارتجاعی موها را افزایش می‌دهد.
کتیرا:
کتیرا با ایجاد یک قشر بسیار نازک، شفاف و محافظ روی فیبر مو از موخوره جلوگیری می‌کند. کتیرا همچنین حاوی گلیسیرین بوده . با رطوبت رسانی عمیق به موهای آسیب دیده ، از آن محافظت کرده و به موها استحکام شادابی و لطافت می‌بخشد.
رزماری:
عصاره رزماری به دلیل خاصیت ضدقارچی از رشد مخمر‌ها جلوگیری کرده و با پیشگیری از اکسید شدن لیپیدها و پروتئین‌ها مانع پیری پوست سر می‌شود. همچنین عصاره این گیاه حیات بخش به دلیل ممانعت از ایجاد پیوند دی هیدرو تستسترون با گیرنده‌های هورمونی از طاسی زودرس پیش‌گیری می‌کند.
طریقه مصرف:
برای نتیجه گیری مطلوب، در هفته 3 روز از شامپو گیاهی آسارا استفاده کنید.
(توصیه می کنیم در آخرین مرحله شستشو در هر روز حدود 5 دقیقه شامپو روی سر بماند تا پیاز مو کاملاً تغذیه شود.)
نکته:
استفاده از عصاره بسیار راحت‌تر از استفاده مستقیم خود گیاه است همچنین به دلیل سطح تماس بیشتر و راحت‌تر با منافذ پوست و مو بسیار سریع‌تر جذب شده و اثر بخشی آن بیشتر است.
همچنین عصاره‌های گیاهی استفاده شده در این محصول 100 درصد طبیعی بوده و ترکیبات شیمیایی قید شده روی برچسب، مربوط به کف کننده آن می‌باشد.
یکی از دلایل مهم ریزش‌مو جمع‌شدن چربی اضافی زیر پوست سر و دور پیاز مو می‌باشد که این چربی باعث کاهش فعالیت پیاز مو و در‌نتیجه ریزش‌مو می‌شود که شامپو گیاهی آسارا نقش مؤثری در دفع چربی‌های اضافی و تنظیم چربی مورد نیاز پوست و مو دارد. به‌همین‌دلیل ممکن است در برخی افراد (در همه افراد یکسان نیست) در چند‌مرتبه ابتدایی بعد‌از مصرف، موی سر پس از حمام کمی چرب به‌نظر آید که این مسئله به‌خاطر باز‌شدن روزنه‌های پوست و دفع چربی‌های اضافی و متعادل‌کردن میزان چربی است که گاهی این چربی اضافی به‌صورت شوره‌های درشت ظاهر می‌شود که در‌واقع شوره نیستند و جای نگرانی نیست زیرا بعد از دفع چربی‌های زائد، موها به‌حال عادی بر‌می‌گردد.
بی شک استفاده از گیاهان دارویی نقشی بسزا و کلیدی در سلامت و بهبود مشکلات بشر داشته و دارد.
از آنجا که زیبایی و سلامت پوست و مو یکی از مهمترین خواسته های بشر میباشد، شرکت جامع بر آن شد تا از عصاره های شفابخش طبیعت کمک گرفته و با تلفیق طب سنتی و نوین و بهره گیری از تجارب اساتید مجرب و کار آزموده محصولی با نام تجاری آسارا (ASARA) با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید کند و نقشی موثر در رفع این مشکلات داشته باشد تا پوست و مویی سالم، شاداب و با طراوت همچون طبیعت زیبا را به شما هدیه دهد.
خواص شامپو گیاهی آسارا:
جلوگیری از ریزش مو با نتیجه ای بسیار عالی
رشد مجدد موهای تازه ریخته شده (در صورت سالم بودن پیاز مو)
تقویت کننده رشد مو
ضد قارچ و جلوگیری از خارش سر
ضد چربی، موخوره و شوره سر
شامپو گیاهی آسارا محصولیست که مراحل مختلف آزمایشگاهی را با سربلندی پشت سر گذاشته است، باعث افتخار و مباهات است این نکته را به اطلاع برسانیم که تست اثربخشی این محصول در بین حدود 2000 مصرف کننده بیش از 97 درصد بوده است که این خود دلیل محکمی در اثبات ادعای محصول میباشد پس:
میتوایند به این محصول اعتماد کنید چون هزینه تبلیغات را در کیفیت قرار داده ایم.
در صورت عدم رضایت از محصول و رفع نشدن ریزش موی سر این محصول پس گرفته می‌شود و وجه آن با احترام به خریدار برگشت داده می‌شود
توصیه‌هایی برای سلامت مـــــو
1. عوامل عمومی ریزش مو:
عامل اول: یبوست
یبوست به ام‌الامراض یعنی مادر بیماری‌ها معروف است. اگر می‌خواهید از ریزش موی سر خود جلوگیری کنید ابتدا باید این مشکل را حل کنید چرا که یبوست نه‌تنها سبب ریزش موی سر می‌شود بلکه در اکثر کسانی که دارای بیماری با منشأ باکتریایی و قارچی و فیزیولوژیکی هستند این مشکل سبب تشدید بیماری آن‌ها می‌شود. یبوست و همچنین مصرف برخی غذاها مانع جذب ویتامین‌های گروه B در بدن شده و موجب ضعیف شدن پیاز مو می‌شود.
راه‌های موثر رفع یبوست:
1. استفاده‌نکردن از غذاهایی که مسبب یبوست هستند مانند: سرخ‌کردنی، چای، غذاهای آماده و ساندویچی، نوشابه و...
2. استفاده از شربت عسل لیموترش و گلاب، روغن زیتون بکر، سوپ جو، پاچه گوسفند، سیرابی‌شیردان، انجیر، آلو، آب نخوردن بین غذا، خوب‌جویدن لقمه‌ها، نوشیدن روزانه شش تا هشت لیوان آب و کنترل استرس.
3. مالیدن روغن بادام شیرین روی شکم به‌صورت دَوَرانی در جهت عقربه ساعت نیز مؤثر است.
عامل دوم: کم‌خونی
راه‌های مبارزه با کم خونی:
1. نوشیدن روزانه شیربادام (دستور تهیه: پانزده عدد مغز سفید بادام را آسیاب کرده با یک قاشق عسل و یک لیوان آب دو دقیقه در مخلوط‌کن می‌ربزیم. شیر‌بادام علاوه‌بر درمان کم‌خونی برای اعصاب بسیار عالی است و منبع غنی کلسیم نیز می‌باشد- افراد مبتلا به چربی خون میزان کمتری شیربادام مصرف کنند و هر‌روز حتما ورزش کنند.)
2. خوردن روزانه مغز بادام، فندق و پسته
3. خوردن ارده عسل یا ارده‌شیره
4. نوشیدن آب سیب و انگور و نخوردن ممنوعات غذایی و غذاهای صنعتی
عامل سوم: غلظت خون
وقتی خون غلیظ باشد سرعت و قدرت انتقال مواد مغذی به نقاط دورتر بدن از جمله پیاز مو با مشکل مواجه می‌شود و پیاز مو خوب تغذیه نمی‌شود.
روش‌های برطرف‌کردن غلظت خون:
1. نوشیدن آب انار، شربت عسل و لیمو ترش، عناب، خوردن میوه و سبزی به‌خصوص میوه‌های قرمز‌رنگ و سوپ جو مفید است.
2. از خوردن سرخ‌کردنی، فست‌فود و نوشابه نیز باید پرهیز کرد.
3. روزانه نیم ساعت ورزش و نرمش
عامل چهارم: عصبی‌بودن
استرس باعث به‌هم‌خوردن تعادل سیستم خون‌رسانی و جذب در بدن می‌شود. یبوست‌داشتن و زیاد‌خوردن غذاهای با مزاج سرد باعث تشدید استرس می‌شود.
توصیه‌هایی برای کاهش استرس:
بوییدن گل طبیعی و گلاب، نوشیدن شربت عسل و لیموترش، دم‌کرده گل‌گاوزبان و لیمو‌امانی، استفاده از لباس‌های نخی و طبیعی و پیاده‌روی با پای برهنه حداقل هفته‌ای یک مرتبه روی خاک یا ماسه آرامش‌بخش است.
عامل پنجم: عوامل خارجی
برخی شستشو‌دهنده‌های شیمیایی، آلودگی هوا و قارچ سر.
مبارزه با عوامل خارجی:
شستشو با شستشو‌دهنده‌های گیاهی و طبیعی‌تر مانند شامپو گیاهی آسارا، صابون گیاهی آسارا، گل سرشور و...
عامل ششم: اختلالات هورمونی
تغذیه نامناسب و مصرف غذاهای صنعتی، مصرف داروهای اعصاب و هورمونی نیز از عوامل مهم می‌باشد.
نکته:
یک نکته دقیق و ظریف در‌مورد شستشوی سر در حمام این است که در فضای گرم حمام عروق زیر پوست کمی متسع و گشادتر می‌شود و در‌نتیجه خون در پیاز مو راحت‌تر می‌تواند به‌سمت پائین‌تر خود حرکت کرده و پیازمو را سست‌تر کند که ایستادن طولانی در حمام باعث می‌شود بیشتر، خون به‌سمت پائین بدن کشیده شود و پیاز مو تضعیف شود. به‌همین‌جهت در فرهنگ سنتی ما شستن سر در حمام به حالت نشسته توصیه شده تا این مشکل برطرف شود. همچنین در روایات از شانه‌کشیدن مو در حمام منع شده‌است.
2. عوامل اختصاصی ریزش مو:
ریزش مو در مردان علاوه بر مشکلات گوارشی و عصبی معمولاً از شدت حرارت و گرمی غیر‌متعادل است. اگر حرارت ناشی از دم باشد وسط سر شروع به ریزش می‌کند و اگر حرارت ناشی از صفرا باشد ریزش از جلوی سر اتفاق می‌افتد. آقایان باید مزاج خود را اصلاح کرده و اصول تغذیه صحیح را رعایت نمایند.
علاوه‌بر استفاده از شامپو گیاهی آسارا شستشوی سر با سرکه و نیز ضماد‌کردن گل ختمی خیس شده روی سر به‌مدت ده دقیقه در حمام نیز مؤثر است.
ریزش‌مو در زنان نیز بیشتر ناشی از شدت سردی، مشکلات گوارشی و هورمونی است که باعث خالی‌شدن بین موها می‌شود و در‌واقع موها کم پشت می‌شود. (استرس نیز نوعی سردی است.)
توصیه‌هایی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو در خانم‌ها:
1. روغن‌مالی ملاج سر با روغن سیاه دانه یا روغن بادام‌تلخ و یا هر روغنِ گرم دیگر مثل کنجد و زیتون (به‌جز فردی که سرش جوش می‌زند یا خارش شدید دارد.)
2. استشمام عطر گرم: گل یاس، مریم، محمدی، نرگس، مشک و... مالیدن گلاب به‌خصوص شب‌ها، روی بالش هنگام خواب مناسب است.
3. مصرف غذاهای گرم مخصوصاً ارده با شیره انگور، کشمش، فسنجان بادام (نیمی بادام درختی + نیمی گردو: هفته‌ای دو الی سه بار) و ...
4. بادام درختی یا پسته روزی چهارده عدد.
5. شبی یک لیوان عرق رازیانه با کمی عسل (غیر از زمان عادت ماهیانه) به‌جهت تنظیم هورمون‌های زنانه.
6. ترک یا کاهش جدی سردی‌ها مخصوصاً شبانگاه.
7. ماساژ کف سر یا شانه‌کشیدن موها با برس فلزی روزی پنج الی ده دقیقه.
8. پیاده‌روی با پای برهنه روی خاک در طبیعت یا ماساژ کف پا روزی نیم ساعت.
9. استفاده از مواد سبوس‌دار مانند نان سبوس‌دار، برنج قهوه‌ای یا ریختن یک قاشق سبوس دوم برنج یا سبوس گندم درغذا، خوردن جوانه گندم، شربت عسل، سیب، شنبلیله، انجیر، خرما، بادام، سیر، تره و خرما.
10) استفاده از شامپو گیاهی آسارا به‌دلیل داشتن عصاره 100درصد گیاهی
منبع : www.asara.co
www.salemim.com