داستان های ناطق موزیکال برای کودکان، داستانهای شرکت سوپراسکوپ (Super Scope ) رو یادتونه؟ قرار بود 48 داستان ناطق منتشر کنه که هنوز به نیمه نرسیده بود نمی دونیم چی شد که بسته شد. شاید گاهی پیش آمده باشد که کودک شما از شما درخواست داستان کرده اما شما داستانی در ذهنتان برای تعریف ندارید در اینجا ما مجموعه 48 داستان را پیشنهاد می کنیم در این مجموعه شما با داستان های کاملا حرفه ای با گفتاری زیبا و کیفیتی خوب مواجه هستید که می تواند ساعتها فرزند شما را سرگرم نماید.ه مه داستان ها به صورت موزیکال می باشند و مانند یک فیلم سینمایی شما را به سفری طولانی و اسرار آمیز خواهند برد.
مجموعه کامل 48 داستان (سوپراسکوپ) و داستان‌های کودکان
صدای مرتضی احمدی رو تو قصه زیبای علیمردان خان همه ما که بچه های دهه 50 هستیم خوب یادمونه:
داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علیمردان خان
اهل منزل ز دستش به امان و الی آخر …
یا داستان خروس زَری، پیرهن پَری احمد شاملو:
قوقولی قوقو سحر شد سیاهی دربه درشد فرشته ها دویدن ستاره ها رو چیدن
خورشید خانم در اومد با یک شفق سراومد تا شب نکرده حاشا بچه ها بیاین تماشا …
روباهه دمش درازه حیله چی وحقه بازه تا چشم رو هم بذاری میبینی وجود نداری …
دیشب زن مش ماشالله بیدر مرغای محله رو خبر کرد پاشید واسشون یک چنگی چینه گفت زود بخورین خروس نبینه وقتی چراشو پرسیدم من گفتش با خروس زری بدم من
ای خروس سحری چشم نخود سینه زری …
دوست دارید یک بار دیگه همه اون داستانها رو بشنوید ؟؟
متولی این سری داستانها (48 داستان) آقای خوش ذوقی به اسم علیرضا اکبریان بود که گروه بسیار حرفه ای و طنازی مثل آقای مرتضی احمدی،مرحوم کنعان کیانی،نادره سالار پور، خانم نوشابه امیری و … را دور هم جمع کرد تا در شرکت سوپراسکوپ داستانهای کلاسیک خارجی و ایرانی را به صورت Audio Book برای کودکان بازسازی و اجرا کنند. مجموعه ای بسیار بی نظیر و جذاب. شما هم حتما با هر کدام از این قصه ها یک دنیا خاطره دارید. با سفر به دوران کودکی حال و هوای دیگه ای پیدا میکنید . یادتون میاد که برای بدست آوردن هر کدام از این قصه ها چقدر تلاش میکردین؟
حالا ما همه این قصه ها رو براتون در یک مجموعه جمع آوری کردیم .فایل PDF مصور رنگی خیلی از کتاب های این مجموعه رو هم براتون گذاشتیم. بچه هاتونو از شنیدن این داستانهای زیبا که 20 سال پیش خودتون از شنیدنشون لذت میبردید محروم نکنید. داستانهای ناطق و زیبای قدیمی و خاطره انگیز و نایاب رو در یک مجموعه منحصر بفرد یکجا برایتان گرد آوردیم که لیست بخشی از اون داستانها رو در زیر خواهید دید. علاوه بر داستان های مجموعه 48 داستان، داستان های ناطق دیگری نیز به مجموعه افزوده ایم که ارزش بیشتری به این مجموعه می دهد و آنرا تبدیل به یک مجموعه منحصربفرد کرده است.این مجموعه شامل بیش از 130 داستان گویای موزیکال برای کودکان به همراه 30 تیتراژ برنامه ها و کارتون های قدیمی می باشد.
بخش هایی از داستان های این مجموعه:
گالیور در جزیره کوتوله ها
پری کوچولوی دریایی
ماجراهای سند باد
پینوکیو
سفید برفی و آیینه جادویی
گرگ بد گنده و سه بچه خوک
غنچه گل سرخ (زیبای خفته)
تام بند انگشتی
جن پینه دوز
گربه های اشرافی
سیندرلا دختر یتیم (برداشتی آزاد از اثر والت دیزنی)
زورو
تیزچنگال ماهیچه دوست
غول خودخواه
علی مردان خان
خاله جیران
امیر ارسلان نامدار
آوازه خوان شهر قصه
انگشت طلائی
خرگوش دانا
خروس زری پیرهن پری
ماه و پلنگ
ننه قوزی
شهر قصه
شنگول و منگول
شاپرک خانم
علی مردان در شهر شیطان
خرگوش ها و ستاره ها
شیطون بلا
حسنی و خانم حنا
و ده ها داستان دیگر….
این مجموعه بسیار زیبا و خاطره انگیز را از دست ندهید!