نک صدایی گیتار آکوستیک Vir2 Acoustic Legend HD

Vir2 Acoustic Legend HD , با کیفیت ترین با نک صدایی گیتار , گیتار آگوستیک , پلاگین گیتار , گیتار ,


توقف فروش

محصولی قدرتنمد و با کیفیت برای ساز گیتار و انواع سازهای هم خانواده ی گیتار از کمپانی بزرگ Vir2 .
Acoustic Legend HD شامل انواع گیتار آکوستیک، نایلون، بیس آکوستیک، ماندولین، بانجو و … به همراه تکنیک های نوازندگی.
نمونه برداری شده در لایه های متعدد در استودیوهای درجه یک از بهترین گیتارهای دنیا از جمله McPherson, Taylor, Gibson, Martin و …
حجم روی هارد دیسک 24.32
فرمت Kontakt Library
برترین و با کیفیت ترین وی اس تی تولید شده گیتار آکوستیک در خدمت شما هستیم ! به دنیای بی نظیر Acoustic Legends HD خوش آمدید که به حق نام آن برازنده ی این همه توانایی و افسانه ای بودنش می باشد !
Vir2 Acoustic Legends HD بی شک برترین وی اس تی گیتار آکوستیک ساخته شده تا به این تاریخ است که از حجم بالای آن می توان به کیفیت و گستردگی سازها ، تکنیک ها و عملکرد آن پی برد ! با استفاده از Acoustic Legends HD از هر وی اس تی گیتار آکوستیک دیگری بی نیاز خواهید شد. علاوه بر تکنیک های نوازندگی بی شمار ، در این وی اس تی انواع حالات و فرم و ریتم های آکورد ، آرپژ ، پاساژ و … را نیز در اختیار خواهید داشت و وی اس تی به مانند یک نوازنده چیره دست گیتار همیشه در کنار شما خواهد بود ! برای ضبط صداهای این وی اس تی ، از بهترین سازهای گیتار دنیا نظیر Gibson ، Hofner و … استفاده شده که لیست کامل آنها را درج کرده ایم . بدین معنا که انگار تمامی سازهای برتر گیتار دنیا در اتاق شما و همراه شما هستند! در قسمت Bonus نیز چندین ساز با کیفیت ماندولین ، بانجو ، یوکلیلی و … نیز برای شما فراهم شده است.
لازم به ذکر است این وی اس تی تحت Kontakt اجرا می شود که این نرم افزار را نیز قبلا برای دانلود درج کرده ایم. ضمنا انواع حالات نوازندگی ، با Pick ، بدون Pick ، سازهای 6 سیمی ، 12 سیمی ، انواع آکورد ها و …
لیست سازهای گیتار در این وی اس تی ( ماندولین نیز در میان سازها وجود دارد ) :
Gibson J200
Gibson J45 Rosewood
Gibson L130
Hofner Nylon
Langejan Nylon
Lowden 025 Cedar Top
Mandolin
Martin D35
Martin DC1E
McPherson MG 4.5
Ode Style C Banjo
Taylor 914
Taylor 955 12-string
Taylor AB-3 Acoustic Bass
Ukulele
Vantage 12-string
توضیحاتی در مورد کمپانی Vir2 : یک کمپانی قدرتمند بین المللی است است که شامل تعدادی طراح صدا ، موزسین و برنامه نویس حرفه ایی است. این کمپانی به مدد محصولات با کیفیت و متنوع خود توانسته به موفقیت زیادی دست پیدا کند.
تمامی محصولات Vir2 تحت کنتکت اجرا میشوند در واقع بانک صدای کنتکت هستند. سازهای شبیه سازی شده Vir2 بسیار واقعی و زنده و شامل تکنیک های نوازندگی هستند.
وبسایت: vir2.com
این محصولِ محبوب تحت Kontakt اجرا می شود و به همراه آن آخرین نسخه Kontakt تقدیم شما می شود