کتاب استراتژی فروش

نوشته : استفان هیمن-دیان سانچز،ناشر :نسل نواندیش،ترجمه :محمد راد؛تاکتیک های فروش موفق در بازارهای نو


توقف فروش

کتاب استراتژی فروش
نوشته : استفان هیمن-دیان سانچز
ناشر :  نسل نواندیش
ترجمه : محمد راد
شابک : 978-964-412-080-9
تعداد صفحات : 387
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : سوم- 1391
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 89000 تومان
درباره کتاب :
ضرب المثل معروف دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر، ای نور چشم من به جز از کشته ندروی ،در مورد فروش نیز مصداق دارد. از زمانی که بذر فروشی را می کاریم تا زمانی که آن را درو می کنیم و نیز در موقع کشت بذر بعدی ،بی گمان هر چه را کاشته ایم درو می کنیم ،گندم از گندم بروید جو ز جو. به گفته ی کتاب برخی تعریف فروشنده ی خوب را در قابلیت او برای فروش یخچال به اسکیموها ارزیابی می کنند.
اما تجربه ی سی ساله به آنها نشان داده است که در چنین مواردی باید آرزو کنیم آن اسکیمو تنها از خرید مجدد امتناع کند، اما اغلب چنین نیست و خریدار اقدام به انتقام گرفتن می کند. این همان موردی است که موفقیت را کوتاه مدت می نماید و شکست های بعدی را به دنبال دارد.
فهرست مطالب :
فصل اول : فروش موفق در دنیای دائما در حال تغییر
فصل دوم : تعریف استراتژی و تاکتیک
فصل سوم : نکته های استراتژی شما - موفقیت
فصل چهارم : نگاهی به محورهای استراتژی
فصل پنجم : فروش عنصر کلیدی
1- تاثیر گذاری بر خرید
فصل ششم : عنصر کلیدی
2- پرچم قرمز یا اهرم قدرت
فصل هفتم : سطح برداشت خریدار
فصل هشتم : عنصر کلیدی
3- چهار حالت پاسخ
فصل نهم : اهمیت برنده شدن
فصل دهم : عنصر کلیدی
4- برنده - نتایج
فصل یازدهم : فروش دسترسی داشتن به تأثیر گذار اقتصادی بر خرید
فصل دوازدهم : مربی فروش- فروش منبع موثق تهیه ی اطلاعات خود را ایجاد کنید
فصل سیزدهم : درباره ی رقابت
فصل چهاردهم : عنصر کلیدی
5- مشتری ایده آل
فصل پانزدهم : فروش ویژگی های مشتری ایده آل شما
فصل شانزدهم : زمان،محدوده و پول
فصل هفدهم : عنصر کلیدی
6- قیف فروش
فصل هجدهم : اولویت و تخصیص :کار کردن با قیف
فصل نوزدهم : برنامه ی عملی شما
فصل بیستم : تعیین استراتژی در موقعی که فرصت ندارید
فصل بیست و یکم : فروش استراتزی فروش
فصل بیست و دوم : فروش بعد از 20 سال