مجموعه سازهای سمفونیک Best Service Complete Orchestral Collection

مجموعه کاملا جدید و قدرتمند از تولیدات Peter Siedlaczek بر مبنای سازهای سمفونیک


توقف فروش

مجموعه کاملا جدید و قدرتمند از تولیدات Peter Siedlaczek بر مبنای سازهای سمفونیک قابل استفاده در Kontakt محصول 2014
این مجموعه مجازی جامع و ارگونومیک که مقدار زیادی فکر پشت آن خوابیده ، بدون استفاده از تکنولوژی های روز کامپیوتر و سمپلینگ به هیچ وجه قابل تولید و بهره برداری نبود. در patch های مختلف این مجموعه که به دقت برنامه ریزی شده اند ، شما روش های بسیار مبتکرانه ای برای کمک به رسیدن به اهداف موسیقیایی خود پیدا خواهید کرد. نتیجه این روش ها ، استفاده بسیار آسان ، طبیعی و قابل نوازندگی بودن صداها از همان لحظه اول استفاده از این مجموعه می باشد. با استفاده از سیستم یکپارچه Key Switch برای انتخاب تلفظ ها و حالت های مختلف نوازندگی سازهای زهی و همچنین انتخاب مستقیم آنها ، تمامی حالت های مهم سازهای زهی شامل ، کلید های 5 گانه تغییر حالت ( استاکاتو ، نت های ¼ ) و کنترل دقیق پاسخ دینامیکی سمپل ها به وسیله پارامترهای مختلف midi ، در اختیار شما قرار داده شده اند. بخش String Essentials شما را قادر به تمرکز بر روی حیاتی ترین بخش کارتان ( موسیقیایی بودن ، خلاقانه بودن و آسان بودن ) خواهد کرد. با در اختیار داشتن این مجموعه فقط صدای مورد نظر را انتخاب کرده و به نوازندگی بپردازید !
سمپل های جدید و بسیار خوش صدا با 5 طول مختلف ، 3 یا 4 سطح مختلف شدت صدا ، شروع و پایان بسیار طبیعی نت ها که توسط 3 موقعیت مختلف میکروفون گذاری : نزدیک (dry) ، نرمال و محیطی (Ambient با صداهای Reverb) ضبط شده اند ، شما را قادر به انتخاب بهترین صدا برای موزیکتان خواهند کرد. همچنین این مجموعه قادر به ایجاد صداهای دالبی و Surround نیز می باشد. آقای peter Siedlaczek بیشترین توان خود را برای استفاده از قدرت سمپلر Native Instruments Kontakt برای ایجاد و ارائه بیشترین سطح از جرئیات به کار برده است. نتیجه این تلاش ها به وجود آمدن ابزاری بسیار پیچیده ولی در عین حال با کاربری موسیقیایی بسیار آسان می باشد که شما می توانید با لذت و شوق بسیار زیادی به نوازندگی آن بپردازید.
کالکشن عظیم صداهای کلاسیک :
با تشکر از موتور جدید Kontakt ، مجموعه مجموعه شگفت انگیز عظیم صداهای کلاسیک ، دارای قابلیت های بسیار جدیدی شده است. تقریبا تمامی قابلیت های مهم در نمای Script قابل دسترسی هستند و تمامی کنترل های مهم قابل map شدن و کنترل شدن توسط کنترلرها هستند. موتور kontakt ، ساختاری مانند یک سینتی سایزر شبه مدولار دارد و اجازه تغییرات و دستکاری شدید صداها را به شما می دهد. رابط کاربری کاملا مبتنی بر Script های kontakt قابلیت کنترل تقریبا تمامی پارامترها را توسط اتومیشن و midi controller ها به کاربر می دهد. واحد اختصاص یافته به سینتی سایزکردن صدا شامل فیلتر ، LFO و افکت های مختلف ، صداهای این مجموعه را تنوع خاصی بخشیده است. تمپو ، مدت زمان و pitch قسمت های مختلف loop ها و دیگر عبارت های موسیقیایی نیز توسط قابلیت Time Machine قابل تغییر وکنترل هستند. همچنین شما از Breath Controller ها نیز می توانید در نوازندگی خود استفاده کنید. قابلیت هارمونی سازی
Dual-Harmonize به شما اجازه ایجاد هارمونی های چند لایه با فاصله های ترکیبی و دلخواه مختلفی را می دهد. در کنار تمامی این قابلیت ها ، قابلیت Microtune ، اجازه کوک و ساخت گام های به سبک موسیقی arabic/oriental/exotic را نیز به شما می دهد. با استفاده از قابلیت Humanize ، تغییرات بسیار ریز و جزئی در تن صداها در هر نت ایجاد می شود و هر نت مقداری متفاوت از نت های قبلی صدا می دهد که این باعث ایجاد حس نوازندگی انسانی می شود. همچنین قابلیت Legato در این مجموعه به شما اجازه لگاتوهای طولانی و بسیار طبیعی را می دهد. و قابلیت Attack لهجه های مختلفی را در ابتدای تن های مختلف صدا ایجاد می کند. با این قابلیت شما انتقال طبیعی تری بین استاکاتو تا نت های طولانی و ممتد خواهید داشت ، چون این لهجه ها قابلیت تغییر مداوم و تبدیل به حالت های مختلف را دارا می باشند.
محتویات :
Advanced Orchestra
این بانک صدای بسیار پیچیده و در عین حال ، کاربر پسند و راحت ، سطح استاندارد را برای سمپل های سمفونیک بالا برده است. با تشکر از آخرین تکنولوژی های توسعه یافته نرم افزاری ، استفاده از این مجموعه بسیار اسان و لذت بخش شده است و به وسیله سیستم key switch ها و خواندن مستقیم از دیسک ، دارای قابلیت ارتقای زیادی نیز می باشد. برنامه هایی با لایه های چندگانه و دسترسی فوری به دوجین از سازها و صداها و تکنیک های نوازندگی. این مجموعه هم شامل تک نوزای و هم ، هم نوازی سازهای زهی ، برنجی ، بادی و چنگ ، با دسترسی آسان به تلفظ ها و تکنیک های اجرای مختلف ، در کنار بخش عظیمی از صداها و سازهای پرکاشن
می باشد. صداهایی که جایگاه خود را در آهنگ های بسیار زیادی در سراسر جهان ، کسب کرده اند.
Classical Choir
مجموعه برنده 5 ستاره Classical Choir از Peter Siedlaczek´s ، دقیقا وقتی شما تصور می کردید که مجموعه Choir بهتری نمی تواند وجود داشته باشد ، نشان داد که می تواند وجود داشته باشد. این بخش شامل بیش از 100 خواننده بوده که صداهای آنها در تمامی حروف از a تا z ، با صدای مردان ، زنان ، کرها و صداهای ترکیبی ، باس ، تتور ، آلتو و سوپرانو ، سمپل برداری شده است. افکت های کر مختلف مانند fall ها و swell ها به شما اجازه ایجاد صداهای وکال و کرال بسیار طبیعی را می دهند ولی اگر حتی شما به دنبال خلق صداهای جدید هستید این سمپل ها بهترین ابزراها را برای کار شما در اختیارتان قرار می دهند.
Orchestral Colours
مجموعه Orchestral Colours تولید شده توسط آقای Peter Siedlaczek تمایل جدیدی را پایه گذاری کرد – استفاده از بخش های کوچک سازنده قطعه های آماده و تنظیم شده ارکسترال ! که نتیحه آن ترکیب رنگارنگی از قسمت های کوبنده ، پایان ها ، پاساژها، لایه ها ، فضاسازی ها و مجموعه ای از قطعه های بسیار کوچک ارکتسرال با زمان بسیار کوتاه موسوم به “mini-work” ها هستند که در هر گام موسیقیایی قابل نوازندگی هستند. غنی بودن تن های صداهای یک مجموعه ارکسترال سمفونی ، قابل نوازندگی بودن و قابل بیان بودن صداهای سمفونیک ، رنج دینامیک صداها و قدرت آن ها ، صداهای ارکسترال را به یکی از بهترین و همه فن حریف ترین صداها در دنیا تبدیل کرده است . به همین دلیل است که صداهای ارکسترال و سمفونیک بخش جدا نشدنی و ملزمی برای تمام مجموعه ها و بانک های صدای تولید شده در جهان هستند.
Smart Violins
یکی دیگر از سمپل پک های منحصر به فرد تولید شده توسط اقای Peter Siedlaczek که مجموعه بسیار جامعی از run ها ، lick ها و الگوهای دیگر ، شامل نت های طولانی و گام های لگاتو بین نت های با فواصل مختلف می باشد ، و به وسیله هم نوازی تعداد زیادی ویالون نواخته شده است ، مجموعه Smart Violins
می باشد. این بخش ، ابزارهای بسیار برجسته ای را برای ساخت run های واقعی و لاین های ملودیک در تمام گام ها در اختیار شما قرار می دهد.
Total Piano and more
صدای Grand Piano های کلاسیک شرکت Boesendorfer که کیفیت و شفافیت فوق العاده ای دارند در این مجموعه گنجانده شده اند. علاوه بر آن ، صداها و تکنیک های غیر مرسوم نوازندگی پیانو ، مانند Thumb Tack ، Honky Tonk و دیگر افکت های نوازندگی پیانو در این مجموعه گنجانده شده اند . به علاوه شما مجموعه عظیمی از بهترین صداهای ایجاد شده به وسیله Kontakt را نیز به صورت اشناتیون دریافت می کنید.
STRING TOOLS
در طی بسیاری از جلسات ضبط مجموعه String Essentials آقای Peter Siedlaczek ، ایده ایجاد مجموعه ای از حرکات و افول های نتها که به راحتی قابل استفاده باشند در ذهن آقای Peter Siedlaczek شکل گرفت. ابتدا قرار بود این ایده به عنوان یک مجموعه کامل عبارت های موسیقیایی قابل استفاده عرضه شود ولی متاسفانه در نیمه کار ، ناقص رها شد. و حالا بعد سالها ، اولین گام های آزمایشی این پروژه به مرحله اجرا گذاشته شده و این مجموعه به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ Complete Orchestral Collection عرضه شده است. این مجموعه توسط خود آقای Peter Siedlaczek ، به زیبایی تمام تنظیم و ضبط شده است و با استفاده از آن ایده های موسیقی بسیار زیادی به سرعت به شما الهام می شود.
دموی صوتی محصول :
http://audio.bestservice.de/bs/00007374.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007375.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007554.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007555.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007556.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007567.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007566.mp3
http://audio.bestservice.de/bs/00007565.mp3
لینک حاوی اطلاعات بیشتر با فرمت پی دی اف :
http://www.bestservice.de/demo_files/00005127.pdf