کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی

نوشته:کنت ورتایم،ناشر:بنیاد فرهنگ زندگی،ترجمه:سارا میرزایی؛ارتباط با مصرف کننده از طریق کهن الگوها


توقف فروش

کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی
چگونه از طریق کهن الگوها با مصرف کنندگان ارتباط برقرار نماییم ؟
نوشته : کنت ورتایم
ناشر : بنیاد فرهنگ زندگی
ترجمه : سارا میرزایی
شابک : 978-600-91205-7-4
تعداد صفحات : 266
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : دوم - 1392
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 71000 تومان
درباره کتاب :
این کتاب چیزی فراتر از یک اتفاق تازه در تحلیل رفتار و روان مصرف کننده است. اعجاز این کتاب معرفی روان کاوی مصرف کننده به زبانی سلیس،روان و کاربردی است.مباحث مبتنی بر تئوری آر کی تایپ روانکاو شهیر سوئیسی،کارل گوستاو یونگ بنیان گذاشته شده است.در حین مطالعه ی تحلیل های این کتاب متعجب خواهید شد وقتی می بینید شرکت های بزرگ و کوچک علیرغم هزینه های سنگین بدون روانکاوی مشتری و صرفا با روان شناسی سطحی او را به بیراهه می برند. دوران ارائه ی دستور العمل ها و نسخه های واحد دادن در حوزه های تاثیر گذاری بر مخاطب به سر آمده ، این کتاب به شما امکان کشف مدل منحصر به فرد مدیریت برندتان را ارائه می نماید و اما تأثیرات عمیق دیگر این کتاب :
* بهره گیری از آرکی تایپ ها (کهن الگوها) به شما می گوید جایگاهی که می تواند برند شما بیشترین درخشش را داشته باشد کجاست ؟
* برنامه ریزی های استراتژیک (کلان،منابع انسانی و بازاریابی) را دارای پشتوانه ی قوی و عمیق آرکی تایپی خواهد نمود
* با بکارگیری آرکی تایپ ها موجب ایجاد علاقه ،محبوبیت و صمیمیت پایدار میان مشتریان و برندتان خواهید شد
*با انتخاب کهن الگوهای مناسب طول عمر مشتری ،سازمان و سودآوری آن را در بلند مدت تضمین خواهید کرد
*با تحلیل عمقی و روانکاوانه ی بازارهای هدف،تأثیر گذاری تبلیغ بر روان مشتریان این بازارها را به حداکثر خواهید رساند
* با تئوری یونگی مدل موثری برای تحلیل و پیش بینی آینده ی سازمان با شرایط موجودش ارائه خواهید نمود
* مدلی برای عارضه یابی کارهای غلط انجام شده در سازمان تان را کشف می کنید و راه حل هایی ساده برای عبور از این عارضه ها می یابید.
* با تئوری کهن الگوها ، انتخاب رنگ،مدل بسته بندی و نام گذاری محصولات برای شما ساده تر و برای مشتری جذاب تر خواهد شد.
فهرست مطالب :
پیش گفتار مترجم
مقدمه
بخش اول - بازار مبتنی بر نماد
1- بازار بر پایه نماد
2- موتور رشد
3- رسیدن به اوج به وسیله ی خلق نماد موثر
4- فرایند متقاعد سازی
بخش دوم - ارتباط اسطوره ای
5- کهن اگوها کد منبع
6- ایجاد اسطوره شناسی مدرن
بخش سوم - شخصیت های اسطوره ای
7- شخصیت اسطوره ای قدرت مطلق
8- شخصیت اسطوره ای افسونگر
9- شخصیت اسطوره ای قهرمان
10 - شخصیت اسطوره ای ضد قهرمان
11 - شخصیت اسطوره ای آفرینشگر
12 - شخصیت اسطوره ای ارباب تغییر
13- شخصیت اسطوره ای کارگزاران قدرت
14- شخصیت اسطوره ای پیرمرد دانا
15- شخصیت اسطوره ای وفادار
16- شخصیت اسطوره ای مادر پاکی
17- شخصیت اسطوره ای دلقک
18- شخصیت اسطوره ای راز
19- شخصیت های اسطوره ای
بخش چهارم - مدیریت و کنترل کهن الگوها
20- مدیریت نامحسوس
21- ارتقای ارتباط با مصرف کننده