کتاب 42 اصل بازاریابی

نوشته:لورا لوئل،ناشر:کلک زرین،ترجمه:منوچهر تاری وردی-بانو داوری؛شکستن اصول و قواعدموجود در بازاریابی


توقف فروش

کتاب 42 اصل بازاریابی
اصول و قواعد موجود در بازاریابی را بشکن
نوشته : لورا لوئل
ناشر : کلک زرین
ترجمه : منوچهر تاری وردی-بانو داوری
شابک : 978-600-5388-42-8
تعداد صفحات : 144
شمارگان چاپ : 500
نوبت چاپ : اول- 1393
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 5000 تومان
درباره کتاب :
مفهوم چهل و دو یک مفهوم کلی است و تقریبا می توان هر مسئله ی زندگی را در چهل و دو ایده ی مجزا خلاصه کرد که جوهره موضوع باشند.چهل و دو اصل بازاریابی مجموعه ای از ایده ها،نظریه ها و رویکردهای عملی بازاریابی است که در طول سال های متمادی جمع آوری شده است.ایده ی اولیه ی جمع آوری این اصول آن بود که بتوان مجموعه ای از یادآوری های مفید را درباره ی بازاریابی در یک جا ارائه نمود.بازاریابن خود می دانند که باید این اصول را رعایت کنند اما اغلب به علت کمبود زمان یا نبود صبر و تحمل کافی این اصول را فراموش می کنند.
فهرست مطالب :
مقدمه - چرا 42 اصل بازاریابی ؟
اصل 1 - اصول و قواعد موجود در بازاریابی را بشکن
اصل 2- بازاریابی باید به افزایش فروش منجر شود
اصل 3 - طراحی و برنامه ریزی های کوچک به شما کمک می کند که اقدامات بیشتری انجام دهید
اصل 4 - آن چه را که به عنوان هدف انتخاب کرده ای به خوبی بشناس
اصل 5 - مسائل و مشکلاتی را که با آن ها مواجه هستید و باید رفع و حل شوند، اولویت بندی کنید
اصل 6 - مشتریان تان را بشناسید
اصل 7 - مخاطبان پیام های بازاریابی تان را مشخص کنید
اصل 8 - مشتری هم یک انسان است
اصل 9 - هم جنگل را ببین هم درختان را
اصل 10 - کلمات و عبارات خود را تغییر بده هرگز ایده های بنیادین را تغییر نده
اصل 11 - مشتریان را در فعالیت های بازایابی مشارکت بده ،آن ها درک خواهند کرد
اصل 12 - متفاوت باشید
اصل 13 - وقتی اشتباه می کنید بپذیرید
اصل 14 - پیام های بازاریابی شما باید آزموده شوند
اصل 15 - از به کارگیری کلمات و عبارات نامفهوم در پیام های بازاریابی خودداری کنید
اصل 16- پیام بازاریابی شما باید مستدل و جذاب باشد
اصل 17 - آن را به شیوه ی خودشان انجام دهید
اصل 18 - در مسیرتان پایدار و مداوم باشید
اصل 19 - از ابزارهای درست استفاده کنید
اصل 20 - ببینید و دیده شوید
اصل 21 - وبلاگ ها خوب و مفید هستند
اصل 22 - ایمیل یک فضای کاملا شخصی است
اصل 23 - بازاریابی دهان به دهان (ویروسی) یک تاکتیک موفق بازاریابی است
اصل 24 - با نگاهی انتقادی به پیام ها و فعالیت های بازاریابی تان نگاه کنید
اصل 25 - همیشه در روند بازاریابی گام بعدی خود را مشخص کنید
اصل 26 - تغییر دوست و همراه شماست
اصل 27 - ارتباط شما با افکار عمومی و رسانه ها لزوما به معنای انتشار اطلاعات جدید درباره ی فعالیت تان نیست
اصل 28 - نمایشگاه های تجاری هرگز از میان نخواهند رفت
اصل 29 - هر کلیک در سایت شما به معنای یک مشتری نیست
اصل 30 - شروع یک برنامه ی تبلیغاتی تنها آغاز است که برای به نتیجه رسیدن باید اقدامات زیادی انجام شود
اصل 31 - از گرفتار شدن در دام اغراق و بزرگنمایی بپرهیزید
اصل 32 - کلیت از اجزای تشکیل دهنده ی خود بزرگ تر است
اصل 33 - وجود طرح بازاریابی مفید است
اصل 34 - بازاریابی یک هنر است
اصل 35 - بازاریابی علم است
اصل 36 - اوقات لذت بخشی را برای مشتریان تان ایجاد کنید
اصل 37 - همیشه یک جدول زمانی برای فعالیت تان مشخص کنید
اصل 38 - هر کسی خود را متخصص بازاریابی می داند
اصل 39 - آن چه را قول می دهید انجام دهید
اصل 40 - به مشتریان تان فرصت دهید
اصل 41- از جریان های رایج و عمومی پیروی نکنید
اصل 42 - این اصول معیارهای فعالیت من در بخش بازاریابی بودند ، شما چه اصولی دارید؟