کتاب 25 ترفند فروشندگی

نوشته : استفان شیفمن،ناشر : اردیبهشت،ترجمه : کامران پروانه؛چگونه رابطه با اتکای متقابل ایجاد کنیم


توقف فروش

کتاب 25 ترفند فروشندگی
چگونه رابطه با اتکای متقابل ایجاد کنیم
نوشته : استفان شیفمن
ناشر : اردیبهشت
ترجمه : کامران پروانه
شابک : 978-964-7727-54-9
تعداد صفحات : 104
شمارگان چاپ : 1200
نوبت چاپ : سوم- 1391
لیتوگرافی : ترنج رایانه
قیمت پشت جلد : 7000 تومان
درباره کتاب :
اکثر کتاب هایی که درباره ی فروشندگی نوشته شده اند هنوز توجه خود را به موضوع قدیمی و منسوخ شده ی پیدا کردن نیازهای مشتری احتمالی معطوف کرده اند.امروزه اگر محصولی را می خواهید بخرید چه یک دستگاه کپی باشد و چه خدماتی که بسیار دور از دسترس شماست، فروش به کسی که هم اکنون به طور فعالانه در بازار عمل می کند، نمی تواند هدف چندان بزرگی برای موفقیت در بازار امروز باشد. فروش را باید اینگونه تعریف کرد که از مردم بپرسیم چه کاری انجام می دهند سپس کاملا بفهمیم آن کار را چگونه ،کی،کجا،با چه کسی و چرا به آن شکل انجام می دهند؛ سپس به آنها کمک کنیم تا کارشان را بهتر انجام دهند. درست است شغل اساسی فروشنده کمک کردن به مردمبرای بهتر انجام دادن همه ی آن کارهایی است که قبلا انجام می داده اند.این کار اطلاعات بهتری را در اختیار ما می گذارد تا ذهن خود را بر آن چه فکر می کنیم نیازهای مشتری احتمالی است متمرکز کنیم.
فهرست مطالب :
پیش گفتار
ترفند 1 : فورا دست به عمل بزنید
ترفند 2 : برای فکر کردن ، وقت صرف کنید
ترفند 3 : فرصت ها را بقاپید
ترفند 4 : خوش قول باشید
ترفند 5 : به پیام ها در عرض 24 ساعت پاسخ دهید
ترفند 6 : هر کسی را دست کم یک بار ملاقات کنید
ترفند 7 : بدانید چه موقع عقب نشینی کنید
ترفند 8 : بدانید چه موقع کمک بخواهید
ترفند 9 : بدانید که چگونه رابطه ای با اتکای متقابل ایجاد کنید
ترفند 10 : بدانید نباید به کسی وابسته باشید
ترفند 11 : خود را پیام آور تغییر در نظر بگیرید
ترفند 12 : به طور مؤثر ارزیابی کنید
ترفند 13 : مشاهده کنید
ترفند 14 : سوال درست را بپرسید
ترفند 15 : همیشه سعی کنید فروش را به مرحله ی بعد بکشانید
ترفند 16 : مقصود نهفته ی داستان هایی که می شنوید را درک کنید
ترفند 17 : پیگیری کنید
ترفند 18 : مهارت برنامه ریزی انعطاف پذیر و منضبط را کسب کنید
ترفند 19 : به چراغ های دو خودرو جلوتر نگاه کنید
ترفند 20 : بپرسید «آیا معقول به نظر می رسد ؟»
ترفند 21 : منافع مشتری را در اولویت قرار دهید
ترفند 22 : با مشتریان کار کنید تا کاربردهای تازه ای بیابید
ترفند 23 : از عقب نشینی ها استفاده کنید
ترفند 24 : به طور مؤثری مشتری یابی کنید
ترفند 25 : مرحله ی قرارداد بستن را ساده کنید