اسکراب فوق العاده ملایم صورت هالیوود استایل مجوز بهداشتی 100241012037

اسکراب خیار ،نعناع و ارد جو ، پاکسازی ملایم پوست ، با مجوز بهداشتی 100241012037


توقف فروش

اسکراب فوق العاده ملایم صورت هالیوود استایل برگرفته از محصولات کاملا طبیعی و دارای مجوز بهداشتی 100241012037 می باشد .
این محصول ترکیبی از خیار ، نعناع و ارد جو است که خشکی پوست را از بین می برد و لطافت و تازگی برای پوست به ارمغان می اورد .
این فرمول با بهره گیری از غلات لایه های مرده پوست را ازبین برده و به پوست بی جان ظاهری ابریشمی و مخملی می بخشد و در عین حال که پالایش عمقی پوست را بر عهده دارد ، ابرسانی و محافظت حدکثری پوست
حساس و شکننده را نیز تامین می کند .
خواص نعناع بر روی پوست :
کسانی که دارای پوستی چرب هستند توصیه می شود از روغن نعناع استفاده کنند ، چون ترشحات پوستی را کنترل کرده و باعث شفاف و روشن شدن پوست شده و از خستگی ان می کاهد.
گیاه نعناع باعث درمان اکنه شده و منافذ باز پوست را کاملا تمیز می نماید ، همچنین باعث جلوگیری از خشکی پوست و لب می شود .
شرکت هالیوود امریکا ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات ارایشی و بهداشتی در سطح دنیا می باشند . که با استفاده از مواد کاملا گیاهی ، شادابی و لطافت از دست رفته را به پوست و مو باز گردانده اند . شرکت هالیوود با استفاده از گیاه نعناع ، اسکرابی تهیه کرده که با استفاده از ان منافذ باز پوست را تمیز کرده و کلاژن سازی پوست را انجام می دهد .
خواص خیار برای پوست :
خیار برای پوست باعث ابرسانی می شود و در عین حال باعث شفافیت و روشنی پوست می شود ، همچنین باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود .
خواص ارد جو برای پوست :
ارد جو باعث شفافیت پوست می شود و چربی های اضافی پوست را می گیرد در نتیجه باعث جلوگیری از ایجاد جوش می شود . ارد جو یکی از غلات با ارزشی است که به پوست ابرسانی لازم را می رساند و در نتیجه باعث جلوگیری از خشکی و شکنندگی پوست می شود .
طریقه مصرف اسکراب :
اسکراب را روی پوست مرطوب به غیر از نواحی اطراف چشم به ارامی ماساژ دهید تا جایی که خشک شود . سپس با اب گرم ابکشی و خشک کنید ، برای نرمی و لطافت پوست در قدم اخر از مرطوب کننده های غنی شده با ویتامین که به صورت لوسیون یا کرم هالیوود موجود می باشد استفاده نمایید .