توقف فروش

"داستان‌های این سریال که در 18 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شد داستان‌هایی پلیسی است و پرونده‌های جرائم مختلف به جز پرونده‌های جنایی را به تصویر می‌کشد.
داستان‌ها را «مسعود بهبهانی‌نیا» نوشته است و این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) تولید ‌شده و بازیگرانی چون مهدی هاشمی،‌ اکبر زنجانپور،‌ رضاخندان،کامران تفتی، زهره فکور صبور و شهروز ابراهیمی در آن بازی می‌کنند البته در هر قسمت بازیگر مهمان نیز حضور دارند.
خلاصه سریال «کارآگاهان»:کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد ثنایی مأموریت رسیدگی عاجل به پرونده‌های جرائم را در دستور کار دارند. گره گشایی از معماهای پیچیده جرائم و کشف سرنخ های مهم در جهت دستگیری مجرمین در کنار آموزشهای علمی ضمن خدمت کارآگاهان جوان از وظائف مهم سرگرد و دستیارانش است...
سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:کارشناس و مشاور انتظامی: سرهنگ عبدالله قاسمی، تصویر بردار: افشین احمدی، صدابردار:مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه و لباس:رضا ترابی، طراح گریم:مهری شیرازی، مدیر تولید:اصلان مرتضایی، برنامه‌ریز: فرزاد رحمانی، دستیاراول کارگردان:علی هاشمی و عکاس:شکوفه هاشمیان"
شماره مجوز: 155/84695