سریال هویت

شماره مجوز: 155/89/635353


توقف فروش

"حبیب‌ اللهیاری یکی از تهیه‌کنندگان این سریال مدعی شد: «هویت» به شیوه نوینی که اکنون در اروپا متداول است، تصویربرداری شده است، یعنی دوربین بیشتر روی دست است.
وی درباره تصویر پلیس در مجموعه داستانی «هویت» گفت: پلیس سریال که حسن جوهرچی نقش آن را بازی می‌کند، فردی مسلمان، جدی، مهربان و خدمتگزار است که در راه انجام وظیفه دوست و آشنا نمی‌شناسد. این درحالی است که برخی از مردم پلیس را فردی خشن می‌دانند، اما در «هویت» تلاش کردیم تصویری واقعی از این قشر را نشان دهیم.
این تهیه‌کننده درباره رویکرد به فرهنگ بومی و ویژگی‌های منطقه‌ای خوزستان با توجه به تاکید مسوولان سازمان صداوسیما بر این امر اظهار کرد: اقتضای فیلمنامه و شرایط سخت کار در خوزستان مانند گرما باعث شد که تصویربرداری را از تهران آغاز کنیم، اما با توجه به روی ‌دادن برخی حوادث داستان در ماهشهر و بندر امام(ره) به جنوب کشور نیز رفتیم. در کل ۶۰ درصد «هویت» در تهران ساخته شد.
این مجموعه در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نویسندگی سهیلا جبری، به کارگردانی مهدی ودادی و تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم، حبیب ‌اللهیاری و محمود رضایی در صداوسیمای مرکز خوزستان تولید شده است.
«هویت» زندگی سه دوست صمیمی و همسنگر در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد که اکنون پس از گذشت سال‌ها هریک شغلی دارند.
سال پخش: 1387 "
شماره مجوز: 155/87152