توقف فروش

"این سریال توانسته است که در پانزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها سه عنوان برتر جشنواره را در بخش‌های کارگردانی، تصویربرداری و نورپردازی از آن خود کند.
در«گل بارون زده» می‌بینیم غزل و وحید دخترعمو و پسرعمویی هستند که در دانشگاه نیز همکلاسی هستند؛ پدر وحید پیش از انقلاب به دلیل لو رفتن از سوی فردی به نام جمشید توسط عوامل ساواک کشته‌ شده است. جمشید قصد دارد تا کارخانه عزیزالله خان را از چنگ او درآورد و به یک دلال بفروشد؛ او با وارد‌کردن مواد مسموم به این کارخانه، باعث کشته شدن یکی از شرکای کارخانه می‌شود که این مساله در ادامه به قتلی ناخواسته منجر می‌شود.
تهیه‌کننده و کارگردان این سریال عباس‌ رنجبر است که پیش از این آثار نمایشی چون ردپای دوست، گوهرکمال، کوی دامون، برنگ صدف و عشق را خط نزن را ساخته است.
در «گل بارون زده» بازیگرانی چون داوود رشیدی، رضا بابک، ثریا‌قاسمی، جمشید جهان‌زاده، محمود عزیزی، فریبا نادری، افسانه ناصری، علیرضا کمالی‌نژاد، داوود فتحعلی بیگی، ظهیریاری، آنوش عزیزی و حسین اکبری نقش آفرینی می‌کنند. برخی دیگر از عوامل ساخت آن عبارتند از : مدیر تولید : ابوالفضل کوه میشی، طراح گریم: مهدی حبیبی‌پور، تصویربردار: سیامک پورافشار، نورپرداز: مصطفی معمار .وصدابرداران احمد اردلان و امیربهره‌ور"
شماره مجوز: 155/87269