توقف فروش

"پس از سال‌ها را اکبر خواجویی بر اساس فیلمنامه‌ای از محسن دامادی کارگردانی کرده است. فیلمنامه با استفاده از فضایی رمانتیک، شخصیت‌های خود را به گذشته می‌برد و با نمایش روابط آنها، از تخریب سنت‌ها سخن می‌گوید؛ سنت‌هایی که باید به وسیله دلسوزان فرهنگ ایرانی حمایت شوند.
داستان سریال پس از سال‌ها، داستانی عاشقانه از زندگی استاد علی‌اکبر معمار (فرامرز قریبیان) است که برای تخریب یک خانه سنتی طرف مشاوره قرار می‌گیرد، اما با ورود به این خانه، ثمن (فاطمه گودرزی) را می‌بیند؛ زنی که در جوانی قصد ازدواج با او را داشته، اما اتفاقاتی باعث شده او به آرزوی خود نرسد.
استاد علی‌اکبر اکنون باید گذشته عاطفی خود را فراموش کند و به ثمن کمک کند تا او بتواند خانه مادری خود را حفظ کند. ثمن در سال‌هایی که استاد علی‌اکبر او را ندیده، سختی‌های زیادی دیده و اکنون به یک پشتوانه قوی احتیاج دارد تا بتواند دوام بیاورد.
استاد علی‌اکبر همه گذشته را فراموش می‌کند تا ثمن بتواند به او تکیه کند...
عبدالرضا اکبری، شهره لرستانی، منوچهر آذر، شبنم مقدمی، بهناز توکلی، صفا آقاجانی و... بازیگران اصلی سریال هستند که در تهران و کاشان تصویربرداری شده است.
خواجویی پیش از این سریال‌هایی مانند پدر سالار و برگبار را با موضوع حفظ آداب و سنن ایرانی برای شبکه‌های مختلف سیما کارگردانی کرده است.
سریال پس از سال‌ها را خواجویی در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای کارگردانی کرده است."
شماره مجوز: 155/83745