سریال راز پدر

شماره مجوز: 155/90/6358742


توقف فروش

"این سریال در5 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید شده و داستان آن در سال‌های 57 و 86 رخ می‌دهد.
فیلمنامه سریال را حمید پورعلی محمد نوشته است. در خلاصه داستان سریال چنین آمده است:روحانی مبارزی به نام سید جلیل در درگیری سال 57 دستگیر می‌شود.
پسر سید جلیل، مجتبی هم در این درگیری‌ها یک سرهنگ ژاندارمری را مجروح و نابینا می‌کند. سید جلیل به عمارت اربابی که محل استقرار ژاندارمری است، منتقل می‌شود و بعد از آن کـسی از سرنوشت او با خبر نمی‌شود اما سیدمجتبی سال 57 توسط مردم از زندان آزاد می‌شود و برای خواندن درس مهندسی به دانشگاه می‌رود.
در مقطع بعد، سید مجتبی را در سال 86 می‌بینیم که مهندس شده و برای مرمت بنای تاریخی عمارت اربابی به این مکان می‌رود. او می‌داند سال 57 پدرش در این عمارت ناپدید شده و به همین دلیل تلاش می‌کند راز عمارت را پیدا کند. به همین خاطر گذشته را ورق می‌زند.
محمد برسوزیان، شهرام قائدی، سیامک اشعریون، افشین نخعی، احمد علامه، مینا نوروزی، عطیه غبیشاوی، سیروس میمنت و داوود سعیدی بازیگران سریال راز پدر هستند. زمان گذشته این سریال را فریدالدین نیکجو و زمان حال را محمد رمضانی کارگردانی کرده‌اند. راز پدر را حران اف تهیه کرده است.
از دیگر عوامل سازنده راز پدر می‌توان به تدوینگر: حسن لفافیان، تصویربرداران: اکبر شهبازی، بابک بذرافشان، هاشم گرامی و آهنگساز: آرمان موسی‌پور اشاره کرد.
سال پخش: 1387
شماره مجوز: 155/87617