توقف فروش

\"این سریال را که در 5 قسمت 35 دقیقه‌ای آماده شده، اسماعیل فلاح‌پور کارگردانی کرده است.در این سریال داستان 3 دوست قدیمی که در کار صنعت چوب فعال هستند، به تصویر کشیده شده است.
به خاطر مشکلاتی که برای مصطفی عابدی (یکی از این 3 نفر)‌ پیش می‌آید، او مجبور می‌شود از دوستش حمید کاشف، مبالغ زیادی پول قرض کند، اما در موعد پرداخت، مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای به وجود می‌آید که نمی‌تواند طلب دوستش را بپردازد.
همین موضوع باعث می‌شود حمید کاشف از راه قانونی وارد شود. مصطفی عابدی به زندان می‌افتد و تلاش‌های دوست مشترک این دو یعنی رسول رسولی نیز راه به جایی نمی‌برد، اما خیلی زود اتفاقی می‌افتد که روند ماجراها کاملا عوض می‌شود.
در این سریال تلویزیونی محمود عزیزی (مصطفی عابدی)‌، حبیب دهقان‌نسب (رسول رسولی)‌، عبدالرضا اکبری (حمید کاشف)‌، سهیلا رضوی، مینا نوروزی، مهوش وقاری، آرام جعفری، کامران تفتی، حامد کلاهداری و حوریه امیری به ایفای نقش می‌پردازند.
فیلمنامه سریال «زمانی برای پشیمانی» را ایرج محمدی و سعید جلالی به نگارش درآورده‌اند و سعید مهران و علیرضا محمدی هم آن را در گروه فیلم و سریال شبکه 3 تهیه کرده‌اند.
کارگردان: اسماعیل فلاح پور
سال تولید:
1387\"
شماره مجوز: 155/87663