سریال خط شکن

شماره مجوز: 155/88/241475


توقف فروش

"خلاصه:
این سریال داستان خانواده مرفه واز هم گسیخته ای را روایت می کند،کورش فرزند ارشد عتیقه فروشی به نام جاوید است،این جوان عاصی وسرکش خوانندهای تازه کار است که قصد دارد اولین آلبومش را مجوز بگیرد ،اما به دلایلی مجوز به او داده نمی شود،وی تصمیم می گیرد به همراه همسرش نازنین به آمریکا برود،جاوید که مخالف است سعی میکند نظر اورا تغییر دهد به همین خاطر به اوکمک مالی نمی کندو...........
کارگردانی این سریال را مسعود تکاور براساس فیلمنامه‌ای از سعید دولتخانی انجام داده و تهیه‌کنندگی آن را نیز سعید منتظرالمهدی برعهده دارد.
بازیگران اصلی کار هم حامد کمیلی، یوسف تیموری، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، مهدی امینی‌خواه، مریم کاویانی، فریده دریامج، سیما مطلبی، صفر کشکولی، بهزاد رحیم‌خانی، آناهیتا همتی و زنده‌یاد داوود اسدی هستند.
ترانه تیتراژ کار را هم افشین یداللهی سروده و آهنگساز آن محمدمهدی گورنگیاست.
«خط‌شکن» داستان یک دختر و پسر جوان به نام نازنین و کورش را روایت می‌کند که با وجود مخالفت خانواده‌هایشان باهم نامزد شده‌اند و تصمیم دارند ازدواج کنند.
کورش خواننده است و نازنین هم برایش ترانه می‌گوید. اما از آنجا که ترانه‌هایش کمی سیاسی است و نمی‌تواند برای آنها مجوز بگیرد، همراه کورش تصمیم می‌گیرند به خارج از کشور بروند. برای همین دست به دامان پدر کورش می‌شوند که خیلی پولدار است، ولی او به آنها کمکی نمی‌کند و در عوض تصمیم می‌گیرد با استفاده از این فرصت نازنین را بخرد و او را از ازدواج با پسرش منصرف کند.
در این سریال، نقش‌های اصلی کار یعنی کورش و نازنین را حامد کمیلی و مریم کاویانی بازی می‌کنند. رضا رویگری را در نقش پدر کورش می‌بینیم که در سریال جاوید نام دارد. دوستان سارق کورش یعنی مجید و فرزین، مهدی امینی‌خواه و زنده‌یاد داوود اسدی هستند.
برخی عوامل و دست‌اندرکاران دیگر سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علی ملکی، طراح صحنه: کامران ذوالفقاری، طراح گریم: علی‌اکبر بهادری و صدابردار: احمد اردلان.
کارگردان: مسعود تکاور
سال تولید: 1387 "
شماره مجوز: 155/87198