\"پزشک دهکده
DR. QUINN MEDICINE WOMAN
نام سریال: پزشک دهکده
محصول: آمریکا
نوع : DVD
توضیحات: سریال پزشک دهکده . قابل اجرا روی کامپیوتر و دستگاههای DVD player خانگی.
بازیگران اصلی : جین سیمور و جو لاندو
کلیه محصولات فروشگاه دارای ضمانت می باشد و در صورتی که محصولی مشکلی داشته باشد نسخه تعویضی در اسرع وقت مجددا ارسال می شود.
در این سریال «جویس پنه لوپه ویلهلمینا فرانکنبرگ» که نامش از هفده سالگی به «جین سیمور» تغییر داده است در نقش «دکتر مایک» بازی می‌کند. او از بازیگران معروف تلویزیون است که سال 1999 لقب OBE را از ملکه‌ی انگلستان دریافت کرده. او سال 1951 در ویمبلدون انگلستان متولد شده، پدرش پزشک بود(عجیب اینکه در فیلم نیز همین وضعیت را دارد) و مادرش یک دوشس. «جین سیمور» از سیزده سالگی کار هنری را آغاز کرد و بعدها در فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای بسیاری بازی کرده است که معروف‌ترین آن‌ها فیلم «جایی در زمان» محصول 1980 و آخرین فیلم‌اش «لمس کردن اسب‌های وحشی» محصول سال 2002، که از شبکه‌ی دو سیما هم پخش شده است. Jane Seymour در سال‌های فعالیت‌اش جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده است.
او چهار فرزند و دو فرزندخوانده دارد. با این حساب می‌توان فهمید، خانواده از نظر او در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد. او همیشه، هنگام کار در دسترس فرزندان و همسرش هست و به آن‌ها رسیدگی می‌کند. «جین سیمور» ازجمله زنان فعالی است که در امور خیریه شرکت می‌کند. یکی دیگر از بازیگران محوری این سریال «جولاندو» است که نقش «سالی» را بازی می‌کند. او نهم دسامبر 1961 در ویرجینیا متولد شده و در رشته‌ی بازیگری تحصیل کرده است. سریال «پرشک دهکده» برای او یک سکوی پرتاب محسوب می‌شود. بد نیست بدانید چهره‌ی واقعی «جولاندو» با چهره‌ای که از او در سریال «پزشک دهکده» می‌بینید بسیار متفاوت است .
این سریال برای دریافت جوایز بسیاری نامزد شده است و از میان آن‌ها، جایزه‌ی امی برای فیلم‌برداری، طراحی گریم و صدابرداری، جایزه‌ی فیلم‌های خانواده به سبب ترویج ارزش‌های خانوادگی، جایزه‌ی جنیس به خاطر پرداختن به حیوانات و جایزه‌ی رسانه‌های زیست محیطی را از آن خود کرده است.
در طول ساخت سریال ، فراز و نشیبهای فراوانی به وجود امد. یکی از جدی ترین مشکلات در اواخر سری پنجم به وجود امد . جود لاو از شخصیت پردازی و سمت و سوی شخصیت سال ناراضی بود و تصمیم جدی برای ترک سریال گرفت.بت سالیوان خالق و طراح اصلی سریال اهمیتی به این موضوع نداد ودر قسمت آخر سری پنجم شاهد سقوط سالی از صخره هستیم. قرار شد زنده ماندن یا مردن در این حادثه با بازگشت یا عدم بازگشت او به سریال آغاز شود. تصمیم گرفته شد جان اشنایدر در نقش دوست صمیمی سالی ، دانیل سیمون وارد داستان شود و جای او را پر کند. اما این خبر موجب شد تا طرفداران سریال ساکت نمانند و با شعار ( سالی ما را نجات دهید ) خواستار بازگشت سالی شوند که در آخرین لحظات نیز این اتفاق افتاد .
در حال حاضر با گذشت چند سال از اتمام سریال هنوز طرفداران آن خواستار ادامه سریال هستند.حتی خود بازیگران سریال برای بازگشت به سریال اظهار تمایل کردند.بسیاری از شبکه های تلویزیونی از جمله شبکه هالمارک و لایف تایم خواستار در اختیار گرفتن حق تولید این سریال شدند اما CBS از فروش آن خودداری می کند.
در سال 2003 شبکه AE موفق شد حق پخش توزیع DVD این سریال را در اختیار بگیرد.6 سری سریال و 2 فیلم پزشک دهکده روی DVD چاپ و روانه بازار شد و فروش آن غیر قابل پیش بینی بود. جین سیمور ، جود لاو ، چاد آلن و دیگر بازیگران سریال بارها علاقه خود را برای حضور مجدد در سریال اعلام کردند حتی بت سالیوان نیز گفت آماده است تا دوباره برای سریال بنویسد و این موضوع تا حدی بود که Jane Seymour رسما اعلام کرد که مسئولان جدید CBS علاقه ای به بازگشت دکتر کویین ندارند.
به عقیده بسیاری رابطه عاطفی میان سالی و مایکلا یکی از مهمترین دلایل محبوبیت سریال پزشک دهکده است.قسمتی که به ازدواج سالی و مایکلا اختصاص دارد به حدی پر بیننده بود که عکـسهای این قسمت به روزنامه ها و مجلات معتبر سینمائی راه یافت. در سری چهارم نیز به دنیا امدن کتی فرزند مایکلا و سالی دیگر قسمت پر بیننده سریال پزشک دکتر کویین را رقم زد. این سریال اولین بار در اول ژانویه 1993 پخش شد ولی حتی هم اکنون نیز پس از گذشت بیش از یک دهه پخش آن در کشورهای مختلف جهان و شبکه های بین المللی ادامه دارد.با این سریال ماجراهای دکتر مایک و مفاهیم اخلاقی موجود در آن جهانی شدند و بازیگران آن به شهرت جهانی دست یافتند.\"