توقف فروش

"مجموعه تلویزیونی «شب هزار و یکم» - رمضان 1388
شماره مجوز: 155/83529
به کارگردانی «علی بهادر» در حدود 26 قسمت 30 دقیقه‌ای
این سریال را «شیرین وحیدی» تدوین کرده و «مسعود بهنام» نیز کار صداگذاری آن را انجام داده است.
بازیگرانی نظیر سپیده گلچین، شیوا بلوریان، آرام جعفری، نادیا دلدارگلچین، کیومرث ملک‌مطیعی، عباس امیری، محمد فیلی، فخرالدین صدیق‌شریف، اسماعیل سلطانیان، یوسف مرادیان، پویا امینی، مینا جعفرزاده، شهرام پوراسد، میلاد کی‌مرام، شیوا خنیاگر، نعیمه نظام‌دوست و... در مجموعه تلویزیونی «شب هزار و یکم» ایفای نقش کرده‌اند.
داستان سریال شب هزار و یکم که توسط «محمد هادی کریمی» نوشته شده، در زمان حال و گذشته و دوران جنگ اتفاق می‌افتد. سکانس‌های مربوط به زمان حال در تهران تصویربرداری شده و سکانس‌های مربوط به گذشته در قالب فلاش بک در جنوب کشور و شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است.
از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مدیر تولید: فرشته مهدی‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژیلا مهرجویی، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، دستیار اول کارگردان ومدیر برنامه‌ریزی: داریوش جهانگیری و جلوهای ویژه: داوود رسولیان اشاره کرد.
در سریال داستانی «شب هزار یکم» که تصویر برداری آن بر عهده محسن ذوالنوار است؛ بازیگرانی چون دانیال حکیمی، مهشید افشارزاده، پویا امینی ، آرام جعفری، شیوا بلوریان، شهرام پوراسد، شیوا خنیا گر، الیزابت امینی، اسماعیل سلطانیان، فخرالدین صدیق شریف، نادیا دلدار گلچین، یوسف مرادیان و محمد فیلیبه ایفای نقش می پردازند.
فیلم نامة این سریال را محمدهادی کریمی نوشته است. داستان آن روایت یک روانپزشک (دانیال حکیمی) است که با ورود بیماری به زندگی او، سرنوشتش دستخوش تغییر می شود تا اینکه....
محل های فیلمبرداری این سریال در اهواز و شلمچه انتخاب شده است و ژیلا مهرجویی کار طراحی و لباس آن را بر عهده دارد. مدیر تولید شب هزار و یکم فرشته مهدی زاده است و کار تصویربرداری آن حدود پنج ماه و نیم به طول انجامیده است. دیگر عوامل آن عبارتند از: جلوه های ویژه ، داود رسولیان – طراح گریم، محسن قومی – صدابردار: فرخ فدایی
سریال «شب هزار و یکم» ساخته علی بهادر در ایام ماه رمضان از شبکه یک سیما به نمایش در می‌آید. این سریال در 30 قسمت تدوین شده است و این روزها کیوان جهانشاهی مشغول ساخت موسیقی آن است.
سریال شب هزار و یکم اولین سریال با موضوع دفاع مقدس است که برای پخش در روزهای روزه‌داری در نظر گرفته شده است.
به گزارش جام جم ، علی بهادر سریال شب هزار و یکم را بر اساس فیلمنامه‌ای از محمدهادی کریمی مقابل دوربین برد. کریمی در این فیلمنامه، داستان چند پزشک را روایت می‌کند که در زمان جنگ با هم در یک بیمارستان صحرایی مشغول به کار بوده‌اند. با پایان جنگ هر کدام از آنها به دنبال زندگی خود می‌روند، اما حوادثی باعث می‌شود آنها از حال و روز یکدیگر باخبر شوند.
داستان شب هزار و یکم با داستان زندگی دکتر موهبتی آغاز می‌شود، او با همسر و دخترش سارا زندگی آرامی را پشت سر می‌گذارند اما با آمدن زنی از جنوب، آرامش زندگی آنها به هم می‌خورد، اکنون دکتر موهبتی و همسرش باید پرسش‌های دخترشان را جواب بدهند و او را با سرنوشتش آشنا کنند....
سریال شب هزار و یکم اولین سریال با موضوع دفاع مقدس است که برای پخش در روزهای روزه‌داری در نظر گرفته شده است. تاکنون بیشتر سریال‌هایی که برای ماه رمضان در نظر گرفته می‌شد، موضوعی کمدی یا ماورایی داشت.
در این سریال، نقش دکتر موهبتی را دانیال حکیمی بازی می‌کند. علیرضا خمسه، فخرالدین صدیق‌شریف و یوسف مرادیان بازیگرانی هستند که نقش دیگر پزشکان سریال شب هزار و یکم را بازی می‌کنند.
مهشید افشارزاده هم پس از مدت‌ها به تلویزیون آمده تا نقش همسر موهبتی را بازی کند و آرام جعفری هم نقش دختر او را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به سپیده گلچین، شیوا بلوریان، نادیا دلدار گلچین، کیومرث ملک مطیعی، عباس امیری، محمد فیلی، اسماعیل سلطانیان، پویا امینی، مینا جعفرزاده، شهرام پوراسد، میلاد کی مرام، شیوا خنیاگر، نعیمه نظام‌دوست و... اشاره کرد.
سریال «شب هزار و یکم» در 2 زمان اکنون و گذشته روایت می‌شود. زمان اکنون به زندگی حال شخصیت‌ها می‌پردازد و در زمان گذشته، بیننده دوران جنگ را می‌بیند. تهیه‌کننده این سریال، علی لدنی است، شیرین وحیدی آن را تدوین کرده و مسعود بهنام صداگذاری آن را به عهده داشته است.
داستان شب هزار و یکم با داستان زندگی دکتر موهبتی آغاز می‌شود، او با همسر و دخترش سارا زندگی آرامی را پشت سر می‌گذارند اما با آمدن زنی از جنوب، آرامش زندگی آنها به هم می‌خورد، اکنون دکتر موهبتی و همسرش باید پرسش‌های دخترشان را جواب بدهند و او را با سرنوشتش آشنا کنند....
شب هزار و یکم به سفارش گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه یک سیما تولید شده است. دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر تولید: فرشته مهدی‌زاده، طراح صحنه و لباس: ژیلا مهرجویی، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، تدوین: شیرین وحیدی، عکاس: امیر دباغیان و جلوه‌های ویژه: داوود رسولیان"