سریال یک وجب خاک

شماره مجوز: 155/88/6547147


توقف فروش

"مجموعه طنز یک وجب خاک
شماره مجوز: 155/86252
کارگردان: علی عبدالعلی زاده
سریال تلویزیونی یک وجب خاک در ماه رمضان امسال به عنوان مجموعه مناسبتی بود که از شبکه سه سیما به نمایش در آمد . سریالی که در ابتدا در برخی از مطبوعات ذکر شد که سری دوم زیر زمین است . علت اصلی این تصور هم وجوه مشترک این سریال با زیر زمین بود . حضور چند بازیگر از از مجموعه زیر زمین از جمله مهتاج نجومی ، ابولفضل پور عرب و مهران رجبی و حضور کارگردان همان مجموعه یعنی علی عبدالعلی زاده و همچنین فضای این فیلم که به مانند زیر زمین در یک خانه قدیمی می گذشت دلایل اصلی به وجود آمدن این تصور بود .
با وجود مربوط نبودن این دو سریال به یکدیگر اما هیچشخصنمی تواند منکر شباهت های این دو با یکدیگر باشد . موفقیت زیر زمین در جذب مخاطب و به عنوان موفق ترین سریال مناسبتی سال گذشته باعث شد تا ، سازندگان آن سریال در فکر ساخت سریالی با همان فرمول باشند که نتیجه کار یک وجب خاک شد .
.خلاصه داستان: داستان نشانده دهنده مشکلاتی است که باعث تزلزل در اعتقادات و رفتار یک آدم خیرخواه و محترم می شود
.کارگردان: علی عبدالعلی زاده
.تهیه کننده: بهروز مفید
.نویسنده: خشایار الوند
.بازیگران:
رضا بابک
مهران رجبی
ابوالفضل پور عرب
برزو ارجمند
یوسف تیموری
مهوش وقاری
رامتین خداپناهی
داریوش اسدزاده
محسن قاضی مرادی
و آناهیتا همتی
.خواننده: مجید اخشابی
. توضیحات: این مجموعه که قرار بود با نام نقشی بر زندگی پخش شود به نام یک وجب خاک تغییر نام داد. این مجموعه در 30 قسمت 30 دقیقه ای برای پخش از شبکه سوم سیما در شب های ماه مبارک رمضان سال 86 ساخته شده است.
یادداشت: بعد از سریال زیرزمین، علی عبدالعلی زاده امسال با تیمی نسبتاً متفاوت سریال مناسبتی دیگری را برای ماه رمضان امسال ساخته است. در کل این این مجموعه چند نقطه مثبت دارد که یکی از آنها حضور خشایار الوند طنز نویس خوب کشورمان به عنوان نویسنده این مجموعه است که می تواند خود از نکات جذب بیننده باشد. در مجموع با توجه به اینکه این مجموعه تنها سریال طنز امسال هست و با توجه به تیم قدرتمند بازیگری می توان این سریال را یکی از سریال های متفوت ماه رمضان امسال دانست "