توقف فروش

"مجموعه تلویزیونی گل‌های گرمسیری
کارگردان: محمد مهدی عسگرپور
این سریال را محمدصادق جلالی به سفارش گروه حماسه و دفاع مقدس تهیه کرده است.
سال پخش: ماه رمضان 1387
از شبکه اول سیما
این سریال از مضمون دفاع مقدس برخوردار است و داستان آن درباره سال های ابتدایی دفاع مقدس و تعطیل شدن دانشگاه ها است.
گل‌های گرمسیری در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، روایتی دراماتیک از قصه انقلاب و جنگ را به تصویر می‌کشد و بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند.
قصه این سریال در دو مقطع زمانی سال 59 وسال 86 رخ می‌دهد. شخصیت‌های اصلی این سریال، رسول با بازی اشکان خطیبی و ناهید با بازی بهنوش طباطبایی هستند که سال 59 در یک دانشگاه درس می‌خوانند. آنها قرار است با یکدیگر ازدواج کنند، اما در این سال دانشگاه‌ها تعطیل می‌شود و رسول برای دفاع از زادگاهش، خرمشهر به جبهه می‌رود. ناهید برای یافتن او موانع زیادی را پشت سر می‌گذارد، اما زمانی‌که آنها به هم می‌رسند، مشکلات جدیدی به وجود می‌آید.مریم بوبانی، روناک یونسی، پرویز فلاحی‌پور، عمار تفتی، هومن کیایی، مهری صفری، مهدی ساکی، نازآفرین کاظمی، مهران نائل، رحمان باقریان، محمد حاج‌حسینی و حشمت آرمیده دیگر بازیگران سریال گل‌های گرمسیری هستند.
فیلمنامه سریال گل‌های گرمسیری را عسگرپور با همکاری علی‌اکبر محلوجیان و محمدرضا بیاتی نوشته است. این سریال اواخر فروردین در جنوب کلید خورد و تصویربرداری از سکانس‌های مربوط به جنوب 12 خرداد تمام شد و گروه از 19 خرداد کار را در تهران ادامه دادند و تصویربرداری اواخر تیر در تهران به پایان رسید. تدوین گل‌های گرمسیری را حسین غضنفری از اوایل خرداد شروع کرد و اکنون این سریال برای پخش آماده شده است.
از عواملی که در ساخت سریال گل‌های گرمسیری همکاری داشتند، می‌توان به تصویربردار جنوب: حسن کریمی، تصویربردار تهران: رضا شیخی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، صدابردار: سید بابک اخوان، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: محمدجواد شریفی‌راد، مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی لباف، مدیر تولید: بهرام فرهادی، مدیر تدارکات: رحیم بیابانی و عکاسان: همایون صدیقی و امیر دباغیان اشاره کرد.
داستان این سریال را «محمد رضا بیاتی»، «علی اکبر محلوجیان» و «محمد مهدی عسگرپور» به نگارش درآورده‌اند.
در سریال «گل های گرمسیری» بازیگرانی چون بهنوش طباطبائی، آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی، روناک یونسی ، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، عمار تفتی ، رحیم نوروزی، ناز آفرین کاظمی، مهدی ساکی و ... ایفای نقش می کنند.
"