توقف فروش

"مجموعه تلویزیونی "آشپز باشی" به کارگردانی "محمدرضا هنرمند" و تهیه کنندگی "جواد نوروزبیگی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما بوده و از تم طنز برخوردار است.
شماره مجوز: 155/87624
داستان سریال:
سریال تلویزیونی آشپزباشی قصه خانواده ای را روایت می کند که صاحب رستوران موفقی هستند. اکبر (پرویز پرستویی) سرآشپز رستوران است و مینو (فاطمه معتمد آریا) مدیریت رستوران را بر عهده دارد. فرزندان این زوج موفق، سارا (مهراوه شریفی نیا)، شیرین (ملیکا شریفی نیا)، سعید (محمد رضا غفاری) و فرهاد (علی طباطبایی) نیز که تقریبا هم سن و سال هستند، هر یک به نوعی در انجام امور رستوران همکاری می کنند. در اوج موفقیت رستوران اتفاقی رخ می دهد که اختلاف بین اکبر و مینو را به همراه داشته و موجب بروز مشکلاتی در خانواده و اداره رستوران میشود و این تازه شروع ماجراست.
آشپزباشی اگر چه دارای لحظات طنز می باشد اما بر پایه یک موضوع جدی اجتماعی استوار بوده و مملو از موقعیتهای درام است. لحظات کمیک، تلخ، عاشقانه، شاد، همراه با تنفرو تعلیق، در کنار هم مجموعه تلویزیونی جذابی را شکل می دهند که تماشای آن خالی از لطف نیست.
پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا بازیگران اصلی "آشپزباشی" هستند که تاکنون در فیلم های سینمایی "مرد عوضی"، "عزیزم من کوک نیستم" و سریال "زیر تیغ" با محمدرضا هنرمند همکاری کرده اند.
فرهاد اصلانی، افسانه چهره آزاد، سیدمهرداد ضیایی، مهراوه شریفی نیا، شبنم مقدمی، کاظم بلوچی، آشا محرابی، هوشنگ حریرچیان، محمدرضا غفاری، ملیکا شریفی نیا، علی طباطبایی، بهروز مسروری، منوچهر آذری، فریدون محرابی، روح الله کمانی و نعمت جهانفر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا را در این مجموعه همراهی می کنند.
هنرمند بعد از سریال های "کاکتوس" و "زیر تیغ" که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد این سومین سریالی که وی برای صدا و سیما کارگردانی کرده است.
از دیگر عوامل تولید مجموعه "آشپزباشی" می توان به نویسندگان: اصغر عبداللهی، امیرحسین جهددوست و امیرعباس ترابی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، مدیر تصویربرداری: مسعود کرانی، تدوین: امیر پورعباسی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، برنامه‌ریز: نوید میهن‌دوست، دستیار کارگردان: پرهام مشیری، صدابردار: مرتضی دهنوی، مدیر هنری: مشکین مهرگان، منشی صحنه: پریناز هاشمی و روابط عمومی: معصومه جلالی اشاره کرد."