سریال کلانتر 3

شماره مجوز: 155/90/965551


توقف فروش

\"مجموعه تلویزیونی کلانتر 3 را محسن شامحمدی برای شبکه یک سیما کارگردانی کرده است.
شماره مجوز: 155/88276
شامحمدی کلانتر 3 را در 5 اپیزود برای روایت در 26 قسمت نوشته است. این اپیزودها مرگ مشترک، دختر عمو، نسترن، کمال و دوستان نام دارند.
در کلانتر 3 ایرج نوذری نقش اصلی که همان کلانتر است، بازی می‌کند. پیش از این نوذری در سریال کلانتر 2 نیز در همین نقش ظاهر شده بود. فرهاد مهادیان، لیلا موسوی، مژگان ترانه و علی اشکان دیگر بازیگران ثابت سریال کلانتر 3 هستند. از دیگر بازیگران این سریال که در اپیزودهای مختلف ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به یوسف مرادیان، حمیرا ریاضی، الیزابت امینی، لیلا برخورداری، میرطاهر مظلومی، خاطره حاتمی، نفیسه روشن، بهناز جعفری، ناصر طهماسب، مینا جعفرزاده و معصومه آقاجانی اشاره کرد.
شامحمدی حدود 10 سال پیش اولین سری سریال کلانتر را با حضور بازیگرانی مانند رضا کیانیان و داریوش فرهنگ مقابل دوربین برد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. شامحمدی از همان سال‌ها نشان داد که بر ساخت سریال‌های پلیسی تسلط دارد و می‌تواند با ایجاد کشمکش و تعلیق مخاطبان را پای سریال خود نگه دارد. سریال کلانتر یک اپیزودیک نبود و داستانی ادامه دار داشت اما در کلانتر 2 شامحمدی فیلمنامه خود را در 3 اپیزود به نام‌های سهراب، مخمصه و مسافر خوشبختی روایت کرد و نقش کلانتر را به ایرج نوذری سپرد؛ نقشی که در کلانتر یک داریوش فرهنگ آن را بازی می‌کرد.تمام سری کلانترها را اصغر زائری تهیه کرده است. به گفته شامحمدی تصویربرداری کلانتر 3 تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.
از عواملی که در ساخت این مجموعه همکاری دارند می‌توان به تصویربردار: امیر قربانخانی، صدابردار: رضا کنشلو، مدیرتولید: غلامرضا میرزا صادقی، طراح گریم: عزیز روحی، آهنگساز: پالیز شامحمدی، تدوینگر: احسان احمدی و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی‌هفته‌ای اشاره کرد.
سال تولید: 1388\"