توقف فروش

"مجموعه تلویزیونی یک لحظه دیرتر
شماره مجوز: 155/88296
خلاصه:
«یک لحظه دیرتر» هم نام مجموعه‌ای است که در 13 قسمت کارگردانی شده و هر قسمت داستان مجزایی را روایت می‌‌کند. فیاض موسوی و ایرج کریمی کارگردان بخش‌های مختلف این مجموعه بوده‌اند.
حباب، بازگشت، سرازیری، محکمه، نازنین و جراحت برخی اسامی اپیزودهای مختلف این مجموعه است.
مجموعه «یک لحظه دیرتر» به کارگردانی فیاض موسوی را امیرعباس کنی برای گروه فیلم وسریال شبکه 2 سیما تهیه کرده است.این مجموعه در 13 قسمت ساخته می‌شود و هر قسمت آن، داستانی جداگانه دارد که اولین قسمت آن با نام «حباب» داستان زنی فالگیر است که ازاین راه به پول زیادی دست پیدا می‌کند، اما یک روز یک فرد ناشناس با این زن تماس می‌گیرد و او را غافلگیر می‌کند. بعد از این تماس است که اتفاقات عجیبی برای او رخ می‌دهد.نقش این زن فالگیر را یکتا ناصر بازی می‌کند.
فیلمنامه‌های مجموعه یک لحظه دیرتر به صورت گروهی نوشته می‌شود که از میان این نویسندگان می‌توان به پیمان عباسی، فدیا نوراللهیان، مهدی کیا، سارا باقرزاده و نوید توحیدی اشاره کرد. اپیزود حباب را رویا محقق نوشته است.
کنی، درباره ویژگی‌های مجموعه تلویزیونی یک لحظه دیرتر گفت: ویژگی اصلی این مجموعه در فیلمنامه‌هایی است که برای آن نوشته شده است، در هر قصه، بیننده با این نکته مواجه می‌شود که لحظه‌هایی سرنوشت‌ساز هستند و گاه توجه یا بی‌توجهی به یک لحظه می‌تواند راه را باز کند و یا راهی رابه بیراه بکشاند.
وی تعدد لوکیشن‌ها و بازیگران را از ویژگی‌های دیگر مجموعه یک لحظه دیرتر دانست و گفت: با همه اینها کل مجموعه از وحدت و هماهنگی خوبی برخوردار است که بیننده با دیدن قسمت‌های مختلف پی به پیام مشترکی که در قسمت‌های مختلف به او ارائه می‌شود، می‌برد.
داستان اپیزود «سفید» : درباره زندگی حامد است. او در شب قبل از عروسی خود با عابری تصادف کرده و صحنه تصادف را ترک می کند. صبح که از خواب بیدار می شود خود را روی تخت بیمارستان در اتاقی کاملاً سفید پیدا می کند و .... بازیگران این اپیزود را هومن سیدی، خاطره حاتمی، پوراندخت مهیمن و حمید مولوی بر عهده دارند و کارگردان آن ایرج کریمی است.
- کارگردان:
ایرج کریمی - فیاض موسوی
- بازیگران:
هومن سیدی - حسین رفیعی - مریم سلطانی - رضا آحادی - طاهره علایی - بهاره حسینی - سعید ابراهیمی فر - ...
دیگر عوامل این سریال عبارتند از:
- تهیه کننده: امیرعباس کنی
- مدیر تصویربرداری: افشین احمدی
- مدیرتولید: علیرضا ابراهیم آبادی
- برنامه ریز: محمد حمزه ای
- تدوین: محمدیار محمدلو - میثم مولایی
- دستیار کارگردان: محمد حمزه ای
- طراح لباس: داریوش صادق پور
- طراح صحنه: داریوش صادق پور
- صداگذار: علیرضا کمال پور
- ناظر کیفی: سعید قطبی زاده
- طراح گریم: احسان روناسی
- منشی صحنه: مریم بابک
- عکاس: رؤیا سهیمی - مریم امیری
"