سریال خون بها

شماره مجوز: 155/91/360021


توقف فروش

"سریال تلویزیونی «خون‌بها» به کارگردانی جواد مزد‌آبادی از اول ماه محرم 1389 و روزهای فرد روی آنتن می‌رفت
شماره مجوز: 155/89362
شرح مختصر :
سریال خون‌بها داستان بوکـسوری به نام رسول (پولاد کیمیایی) است که پس از مسابقات جهانی به ایران برمی‌گردد اما در برگشت متوجه مرگ مشکوک برادرش می‌شود که در یک پیتزافروشی کار می‌کرده است، صاحب این پیتزافروشی زنی به نام فرشته (لیلا اوتادی) است. رسول تصمیم می‌گیرد با همکاری پلیس قاتل یا قاتلان برادر خود را پیدا کند و در این مسیر به باند قاچاق مواد مخدر می‌رسد...
ژانر: داستانی
تاریخ شروع پخش:1389/09/14 - اول محرم ماه 1389
از شبکه اول سیما
تعداد قسمت ها: 14 قسمت 45 دقیقه ای
بازیگران و عوامل:
کارگردان: جواد مزدآبادی
تهیه کننده: محمدرضا شفیعی
نویسنده: سعید نعمت اله
بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از:
پولاد کیمیایی، سیاوش طهمورث، پوراندخت مهیمن، کاظم افرند‌نیا، لیلا اوتادی، حبیب دهقان نسب، عبدالرضا اکبری، سولماز غنی، شهرام عبدلی، شهره سلطانی، احمد کاوری، مهدی فقیه، حسن تسعیری، سیروس میمنت و ...
این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخته شده و عوامل این پروژه عبارتند از:سیدحسین یعقوبی (مدیر تولید)، حبیب قلی‌زاده (دستیار اول کارگردان)، حمید احمدی (مدیر تصویربرداری)، ایرج ملکی (طراح صحنه و لباس)، علی محمودی و سعید پروینی (مدیر تدارکات)، مجتبی برهانی‌زاده (صدابردار)، مهندس وحید صالحی (مدیر مالی) و مجری طرح مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.
سریال "خونمردگی" که بعدها با نام "خون بها" در سال 1385 به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ایام محرم تولید شده بود، سال 1389 از شبکه اول سیما در ماه محرم پخش شد.
"محمدرضا شفیعی" در خصوص علت تأخیر در پخش این سریال گفت: "خون بها" دچار نوعی سوء تفاهم بود که البته هیچ گاه به طور شفاف و رسمی به ما اعلام نشد. ای کاش همین همتی که هم اکنون مدیر شبکه یک به کار بسته در گذشته انجام می شد و این همه تاخیر در پخش سریال اتفاق نمی افتاد.
وی افزود: هر چند از تولید سریال نزدیک به 5 سال می گذرد، اما "خون بها" همچنان جذاب و دارای مفاهیمی ارزشمند می باشد.
"