"برنامه هنر دوبله (سری دوم)
شماره مجوز: 155/90337
مجموعه تلویزیونی هنر دوبله 2 با اجرای چنگیز جلیلوند
قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر
شرح مختصر :
در برنامه سه نسل از دوبلور ها از جمله استاد ان کـسمایی ،بهرام، رسول زاده،نظامی ،مدقالچیی ،امیر زند،خانم کـسمایی به نقل خاطرات و چگونگی ورود خود به هنر دوبله را بیان می نمایند،این برنامه که هرروز از شبکه تهران پخش می شود با اجرای استاد چنگیز جلیلوند و تهیه کنندگی سعید احمد زاده ارایه می شود دراین برنامه عباس مطمئن زاده کارشناس دوبله ومحقق برنامه اطلاعات جامع وکاملی از از هنر دوبله در ایران ارائه می نماید
خبری پیرامون سری آینده برنامه هنر دوبله
سری جدید برنامه “هنر دوبله” با حضور استادان دوبله ایران در ایام نوروز 1390 از آنتن شبکه تهران پخش خواهد شد، این برنامه گفتگو محور با اجرای ناصر ممدوح به بررسی هنری می ‌پردازد که در کشور ما دارای جایگاه و پیشینه والایی است.
در این برنامه که به تاثیر دوبله بر آثار تاریخی و سریال ‌های ایرانی پرداخته می ‌شود ، از کارگردان ‌های سریال ‌های تاریخی و تجربه بازیگرانی که در برخی از سریال ‌ها به جای خودشان صدا پیشگی نموده ‌اند و دوبلورهای معروف دعوت شده است.
از میهمانان این برنامه می ‌توان به مهدی فخیم ‌زاده ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، اکبر زنجان ‌پور ، ایرج راد ، ایرج نوذری و از اساتید دوبله به بهرام زند ، جلال مقامی ، منوچهر والی زاده ، سعید مظفری ، علی رضایی ، ژورژ پطرسی ، محمود قنبری ، ناصر نظامی ، منوچهر زنده دل و … اشاره نمود. "