توقف فروش

شماره مجوز: 155/90348
مجموعه‌ تلویزیونی «نامه ‌های بالدار» که در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌‌ای در ایام نوروز 1390 از شبکه دوم سیما پخش شد، توسط امیر فیضی کارگردانی و علیرضا سبط ‌احمدی هم تهیه‌ کنندگی آن را به عهده داشت.
خلاصه داستان
داستان چند نوجوان را روایت می‌کند که در یک اتفاق چند نامه عجیب و غریب به دستشان می‌رسد و به سفری عجیب و ماورائی می‌روند. این نوجوانان در این سفر در مواجهه با اتفاقات، سخت‌کوش‌تر می‌شوند و برای حفظ یک میراث فرهنگی مشترک تلاش می‌کنند
توضیحات بیشتر:
این سریال که داستانی تخیلی را دستمایه کار خود قرار داده است، از جایی آغاز می‌‌شود که تعدادی از بچه ‌ها به خانه‌‌ای که شباهت بسیاری به یک موزه بزرگ با اشیای قدیمی دارد دعوت می‌ شوند اما خیلی زود پی می‌ برند قرار است این خانه بزرگ و زیبا تخریب و به رستورانی مجلل تبدیل شود.
بچه‌ ها تلاش می ‌کنند با خلق موقعیت‌‌های تازه جلوی تخریب این خانه قدیمی و زیبا را بگیرند که در انجام این کار با مشکلات متعددی رو به ‌رو می ‌شوند اما تلاش می ‌کنند با کمک یکدیگر بر مشکلات پیش آمده، فائق آیند.
در «نامه ‌های بالدار» محمود جعفری در نقش مردی به جامانده از هزاران سال پیش دیده شد که می‌ کوشد به یاری بچه ‌های بشتابد، در مقابل او نصرالله رادش قرار دارد که ایفاگر نقش مار خوش خط و خالی است که همه توانش این است که نگذارد بچه ‌ها در راهی که پیش گرفته ‌‌اند موفق باشند.
به جز این دو بازیگر فرهاد بشارتی، احمدرضا اسعدی، فاطمه طاهری، مریم اکبری، فرزاد حاتمیان، بهارک صالح‌ نیا و تعدادی از بازیگران تئاتر کاشان و تهران نیز در آن نقش ‌آفرینی می ‌کنند.
همچنین حامد کیازال، علیرضا مظفری، سیدرضا موسوی، صادق ذوقی، سپیده حسن ‌زاده و یوسف امام‌ زاده بازیگران دیگری هستند که در نقش نوجوانان این سریال بازی کرده اند.
این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیما آماده شده و در عید نوروز 1390 از همین شبکه روی آنتن رفت.
"