توقف فروش

شماره مجوز: 155/67586
خلاصه:
«نابرده رنج» داستان جوانی به نام اسد را روایت می‌کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفر می‌شود و می‌خواهد ره صدساله را یک شبه طی کند...
جام جم آنلاین: اسد و عماد 2 دوست خلافکار هستند که دست تقدیر آنها را به جبهه و منطقه جنگی می‌کشاند. آنها به جبهه می‌رسند در حالی ‌که اصلا نیت‌شان این نبوده که به عنوان رزمنده به جبهه بروند. آ‌نها در این مسیر قرار گرفته‌اند تا به گنجی برسند که پدر اسد، محل آن را بعد از مرگش به پسرش گفته است...
مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» اولین تجربه کارگردانی علیرضا بذرافشان در زمینه مجموعه‌سازی، تجربه‌ای دشوار اما موفق است. بذرافشان در این مجموعه در کنار استفاده درست از کلیشه‌ها، در استفاده از بازیگران و فضاسازی نیز موفق بوده است.
کارگردان:
علیرضا بذرافشان
تاریخ پخش:
تابستان 1390
شبکه سوم سیما
«نابرده‌ رنج» یک طنز جنگی است که فیلمنامه آن را علیرضا بذرافشان در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای نوشته است. این داستان در سال 1367 که ایران درگیر جنگ تحمیلی است، روایت می‌شود. «نابرده ‌رنج» را محمود رضایی برای شبکه 3 سیما تهیه می‌کند.
کامبیز دیرباز، سیاوش طهمورث، سام درخشانی، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، میلاد کی‌مرام، صدرالدین حجازی، طوفان مهردادیان، محمود رضایی، افشین سنگ‌چاپ، فرشید زارعی‌فرد، مصطفی اعلایی، سیما مطلبی و رضا کریمی از بازیگران «نابرده ‌رنج» هستند.
\"