سریال سراب

شماره مجوز: 155/90/201014


توقف فروش

شماره مجوز: 155/90593
خلاصه:
حمید دانشجوی ممتاز رشته برق در یکی از دانشگاه‌های معتبر با تعدادی از دوستانش روی یک پروژه علمی مهم تحقیق می‌کنند. با وجود آن که این پروژه علمی مهم و بسیار قابل ملاحظه است اما تعدادی از مسوولان آنچنان که باید حمید و دوستانش را حمایت نمی‌کنند. همین موضوع باعث بروز اختلافاتی بین حمید و دوستانش می‌شود و در این میان حادثه‌ای ناخواسته همه معادلات را به هم می‌ریزد.
این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای موضوع اجتماعی فرار مغزها و مهاجرت نخبگان علمی به خارج از کشور را دستمایه کار قرار داده است.
کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
تاریخ پخش:
تابستان 1390
در این مجموعه تلویزیونی حسن جوهرچی، علی زندی، الکـساندر کوانجی، محمد مختاری، حمیدرضا محمدی، حدیث میرامینی، پندار اکبری، هاله میرهادی، سولماز حصاری، فرهاد صفاخو، آرش تاج، بهشاد چنگیزی، طناز محمدپور، سپیده صباغ، سارا کهربایی و... به ایفای نقش می‌پردازند.
داستان سریال «سراب» در مورد حمید دانشجوی ممتاز رشته برق در یکی از دانشگاه‌های معتبر است که با تعدادی از دوستانش روی یک پروژه علمی مهم تحقیق می‌کنند. با وجود آن‌که این پروژه علمی مهم و بسیار قابل ملاحظه است، اما تعدادی از مسئولان آنچنان که باید حمید و دوستانش را حمایت نمی‌کنند. همین موضوع باعث بروز اختلافاتی بین حمید و دوستانش می‌شود و در این میان حادثه‌ای ناخواسته همه معادلات را به هم می‌ریزد...
دیگر عوامل سریال «سراب» عبارتند از: سیدجلال‌الدین دری نویسنده فیلمنامه، شهلا ولی‌زاده و عزیز علیزاده تهیه‌کنندگان، امین عابدینی و میلاد جعفری‌جوزانی تدوینگران، سهیل نوروزی مدیرتصویربرداری، آزاد یزدی صدابردار، سهیل میرسپاسی طراح صحنه و لباس، محمدرضا قومی طراح چهره‌پردازی، آرمان موسی‌پور آهنگساز، امیر سلیمانی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و نعمت‌الله یمینی مدیرتولید‌.
"