شارژر اصلی سامسونگ

شارژر اصلی سامسونگ با کیفیت اصلی و قیمت بسیار عالی و زیر قیمت بازار است. این شارژر دو تکه سامسونگ کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکرو USB را شارژ می کند.


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 35% (20,300 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

شارژر اصلی سامسونگ همراه با کابل DATA و 6 ماه گارانتی تعویض که برای همه گوشی ها و تبلت های سامسونگ که با پورت میکرو USB شارژ می شوند قابل استفاده است. این شارژر دو تکه سامسونگ کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکرو USB را شارژ می کند . شایان ذکر است کیفیت این شارژر با شارژر های داخل بسته بندی های گوشی های سامسونگ  هیچ تفاوتی ندارد.قیمت کابل شارژر سامسونگ به همراه USB اصلی روی آن تخفیف ویژه ای خورده و قیمت شارژر سامسونگ گلکسی در فروشگاه اینترنتی پرشام مارکت در حداقل ممکن می باشد .کیفیت این مدل شارژر مشابه با فست شارژ میباشد و طول کابل این شارژر 1 متر می باشد. کابل اتصال آداپتور شارژر به گوشی به صورت جداگانه نیز قابلیت استفاده برای کابل DATA از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر را نیز دارا می باشد. این مدل شارژر سامسونگ توسط سایت پرشام موبایل عرضه می گردد و این سایت اورجینال بودن و کیفیت بسیار عالی آن را تایید و تضمین می کند. درضمن توصیه می شود جهت افزایش طول عمر گوشی و باطری تلفن همراهتان  فقط از شارژر های اصلی استفاده نمایید.
 

شارژر اصلی سامسونگ

http://d20.ir/14/Images/620/Large/Banner599bed0ee5cbd.jpg

مشخصات دقیق شارژر سامسونگ:
  • آمپر فرکانس ورودی شارژر (INPUT Hz) : 50-60 هرتز (Hz)

  • دارای کابل جداگانه : شارژر کابل جداگانه دارد

  • استاندارد : UL اتحادیه اروپا

  • استفاده کابل به صورت جداگانه (DATA USB) : امکان استفاده وجود دارد

  • طول کابل : 1 متر

  • طبقه بندی : تراول آداپتور

  • گوشی های سازگار : کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکروUSB - کلیه ی گوشی ها با این پورت

  • کیفیت : اصلی (Original)

  • آمپر خروجی شارژر (OUTPUT A) : 2000 میلی آمپر(mA) یا 2.0 آمپر (A)

  • ولتاژ خروجی شارژر (OUTPUT V) : 5.0 ولت DC

  • ولتاژ ورودی شارژر (INPUT V) : 100-240 ولت AC

  • آمپر ورودی شارژر (INPUT A) : 0.35



چند نکته مهم در خصوص شارژر های موبایل :

- شارژرهایی که با استاندارد UL (استاندارد تایید امنیت ساخت محصولات جانبی) در بازار بفروش می رسند با توجه به اینکه این شارژر ها آزمایشات لازم را برای جلوگیری از گرم شدن زیاد از حد گذرانده اند  گزینه ی مناسبی برای خرید شارژر به نظر می رسند .
- شارژر های غیر اصلی که در بازار ایران نیز زیاد هستند و بعضا نام برند های معتبر را نیز یدک می کشند که خرید از فروشگاه های معتبر بهترین راه می باشد .
- هنگام شارژ با کمک یو اس بی کامپیوتر و لپ تاپ شما 5 ولت برق برای گوشی موبایل یا تبلت خود دریافت می کنید . برای اینکه بتوانید گوشی موبایل خود را سریعتر شارژ کنید می توانید از شارژر های استاندارد با آمپر بالاتر استفاده کنید . در بیشتر مواقع شارژر تبلت ها آمپر بیشتری تولید می کنند .
- در نهایت شما می توانید هر شارژر میکرو یو اس بی را به هر دستگاهی که این نوع شارژر را پشتیبانی می کند بدون هیچ نگرانی متصل فرمایید .
- شارژر موبایل همراه برای استفاده ی دائمی مناسب نبوده و استفاده از پاوربانک در زمان های اضطراری توصیه شده است .

سوالی که ذهن اغلب دارندگان گوشی های هوشمند را مشغول کرده این است که آیا این امکان وجود دارد که از یک شارژر برای چند دستگاه مختلف استفاده کرد بخصوص که امروزه در هر خانه انواع گوشی های موبایل با انواع برند های معتبر از جمله هواوی ، سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی و ... وجود دارد . در جواب باید گفت سوکت شارژ 90 درصد تلفن های همراه هوشمند شرکتهای فوق الذکر از نوع میکرو usb است و این شرکتها به دنبال استاندارد سازی شارژرهای موبایل هایشان رفته اند ولی این به معنای یکسان بودن تمام شارژر ها نیست.