سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S4

فروش سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy S4 I9500 با قیمت مناسب و کیفیت عالی


توقف فروش

با یک گوشی شگفت انگیز آشنا شدیم که آخرین  گوشی خانواده Galaxy S سامسونگ می‌باشد. سامسونگ هر چه در توان داشته در این گوشی قرار داده است تا بتواند گوی رقابت را از رقبا برباید. در واقعیت هم، این گوشی یک گوشی فوق‌العاده است. اما متاسفیم که هنوز کمپانی کره ای اعتقادی به بهتر کردن کیفیت ساخت پرچمداران خود ندارد و همگی آن‌ها از معمولی‌ترین نوع پلاستیک ساخته شده‌اند. قبل‌تر در مورد گوشی‌هایی مانند One X هم بدنه پلاستیکی را دیده‌ایم، ولی حداقل کمپانی HTC باآنودیزه کردن پلاستیک گوشی One X، کیفیت آن‌را تا حد زیادی افزایش داده بود که این را در گوشی‌های سامسونگ به هیچ وجه نمی‌توان یافت. ضمن اینکه، وقتی مورد به مورد بررسی می‌نماییم، می‌بینیم که Galaxy S4 نیز همانند آیفون 5 اپل، هیچ تغییر چشمگیری نسبت به مدل پیشین نداشته و فقط همه مشخصات آن‌را بهتر نموده است.
در واقع، انقلابی که همگان از گوشی‌های سطح بالای کمپانی‌ها انتظار دارند، در مورد گوشی ساخت سامسونگ صورت نگرفت. سونی در تولید Xperia Z با بدنه مناسب آن به نوعی انقلاب داشت، HTC هم که با One نسبت به One X یک تحول عظیم را بوجود آورد، اما سامسونگ فقط به بهتر کردن مشخصات گوشی خود پرداخت و تحول بزرگی را در آن ایجاد نکرد. موردی که در مورد آیفون 5 نیز همه به آن ایراد می‌گرفتند، در حالیکه اپل حداقل با بزرگ‌تر کردن آیفون 5 یک تحول را ایجاد نموده بود که در زمان حیات استیو جابز، غیر ممکن به نظر میرسید.
بنابراین، Galaxy S4 را یک ابر گوشی می‌نامیم که برای کسانی که پیش‌تر گوشی متوسطی داشته‌اند، بسیار مناسب است و آن‌ها را عاشق خود می‌نماید، اما اگر قبل‌تر از گوشی‌های هوشمند سطح بالا و حتی Galaxy S3 استفاده نموده‌اید، تغییر بزرگی که شما را به خرید Galaxy S4 ترغیب نماید در این گوشی وجود ندارد. با این حال، بی انصافی است اگر بگوییم که این گوشی بهترین گوشی اندرویدی تولید شده تا به امروز نیست، چرا که در مقایسه با رقبا، به غیر از کیفیت ساخت، در بقیه موارد Galaxy S4 با اقتدار بهترین است. چه از نظر صفحه نمایش، چه از نظر امکانات، چه از نظر دوربین و چه از نظر قدرت سخت افزاری. در نهایت باید بگوییم با اینکه سامسونگ در مورد این گوشی تقریبا در جا زد، اما به بهترین نحو ممکن در جا زد و گوشی بسیار دوست داشتنی‌ای تولید نمود که این کمپانی را در کورس رقابت با دیگر کمپانی‌ها نگاه داشت.



مشخصات کلی: : یک سیم کارته - وزن : 130 گرم - مناسب برای عکاسی
پردازنده: : Exynos 5 Octa 5410 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7 CPU\'s
صفحه نمایش: : صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super AMOLED - سایز صفحه نمایش: 4.99 اینچ - دارای رزولوشن 1920 × 1
حافظه: : حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی: : 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث - NFC
دوربین: : 13.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا: : فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: : سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای
سایر مشخصات: : قطب نما - باتری 2600 میلی آمپر ساعت