Apple iPhone 6 - 128G

سایت پرشام موبایل عرضه آیفون شش 128 گیگ را با قیمت رقابتی و با رنگ بندی متنوع آغاز کرده است .


توقف فروش

 آیفون 6 تنها یک دستگاه بزرگ‌تر نیست و از تمام جهات بهتر شده است. این دستگاه اگرچه بزرگ‌تر از نسل پیشین است اما با ضخامت کمتری همراه شده. اگرچه قدرت بالاتری دارد اما مصرف بهینه‌ای نیز ارائه می‌کند. آیفون 6 از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد که در قسمت جلویی بدون هیچ درزی و بصورت یکپارچه به صفحه‌نمایش Retina HD می‌پیوندد. این دستگاه، فرمی ممتد از وحدت بی‌نقص عملکرد سخت‌افزار و نرم‌افزار در کنار یکدیگر است؛ تا سرانجام نسل جدیدی از آیفون شکل گیرد که با هر مقیاسی بهتر از گذشته محسوب شود.

صفحه نمایش رتینای اچ دی Apple iPhone 6 - 128G 

ساختن یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر کار سختی نیست. اما ساختن یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مولتی‌تاچ با رنگ‌های فوق‌العاده و کنتراست بالاتر با زاویه دید حتی بیشتر کاملا بحث دیگری است اما این کار دقیقا همان چیزی است که ما با صفحه‌نمایش Retina HD انجام داده‌ایم. آیفون 6 از رزولوشن 750 × 1334 بهره می‌برد و برای آیفون 6 پلاس رزولوشن 1080 × 1920 در نظر گرفته شده است.

دوربین آیفون 6 / iPhone 6 iSght Camera

دوربینی که دنیای تصاویر را متحول کرد، اکنون همین کار را با ویدیوها نیز خواهد کرد. افراد بیشتری تعداد تصویر بیشتری، فراتر از هر دستگاه دیگری با آیفون ثبت می‌کنند. حال دوربین iSight از یک سنسور جدید Focus Pixels برخوردار است که ویژگی‌های جدید مربوط به ویدیو به آن افزوده شده. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ضبط ویدیوی 1080p با 60 فریم بر ثانیه، حرکت آهسته با 240 فریم بر ثانیه و حالت ویدیویی time-lapse اشاره کرد. بنابراین اکنون دلایل بیشتری برای ثبت لحظات از طریق ویدیو خواهید داشت.

پردازنده جدید آیفون 6 /Apple iPhone 6 - 128G   A8 chip

آیفون‌های جدید فوق‌العاده قدرتمند بوده و در عین حال بسیار مصرف بهینه‌ای دارند. چیپ جدید A8 که بر اساس معماری 64 بیتی ملاس دسکتاپ تولید شده حتی با وجود صفحه‌نمایش بزرگ قادر است نیروی فوق‌العاده‌ای تولید کند. پردازنده‌ی جانبی حرکتی M8 به شکل بهینه‌ای به دریافت داده‌ها از سنسورهای پیشرفته می‌پردازد که یک بارومتر برای سنجش شرایط هوایی محیط نیز بر آن افزوده شده است. همچنین با عمر باتری بهبود یافته، آیفون 6 به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری را با خیال راحت‌تری به انجام برسانید.

سنسورهای جدید آیفون Apple iPhone 6 - 128G

امنیت دستگاه شما درست بر سر انگشتان‌تان قرار خواهد داشت. تکنولوژی انقلابی Touch ID امکان دسترسی به آیفون با ایمن‌ترین کلمه‌ی عبور یعنی اثرانگشت شما را فراهم می‌کند. شما همچنین قادر خواهید بود از این اسکنر برای تایید پرداخت‌های خود در آیتونز، آی‌بوک و اپ استور استفاده کنید آن هم بدون نیاز به وارد کردن کلمه‌ی عبور.

به همراه سیستم عامل قدرتمند iOS 8

Apple iPhone 6 - 128G  به بزرگ‌ترین نسخه‌ی تاریخ iOS مجهز شده است. iOS 8 بی‌شک پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل دنیای موبایل است و با همراهی ویژگی‌ها و توانایی‌های خارق‌العاده‌ی جدید خود به گونه‌ای طراحی شده که نهایت بهره‌برداری را از صفحه نمایش بزرگ‌تر داشته باشد. البته این نسخه از سیستم‌عامل iOS تنها بر روی آیفون 6 به بهترین شکل کار نمی‌کند بلکه هر دستگاهی را وارد تجربه‌ای بزرگ‌تر و بهتر خواهد کرد.




مشخصات کلی: : یک سیم کارته - وزن : 129 گرم
پردازنده: : Apple A8 Chipset Dual-Core 64-bit CPU
صفحه نمایش: : صفحه نمایش رنگی لمسی IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 1334 × 750 - تراکم پیکسلی:
حافظه: : حافظه داخلی 128 گیگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: : 3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث - NFC
دوربین: : 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا: : فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: : سیستم عامل Apple iOS 8 - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات: : قطب نما