موتورولا Motorola RAZR HD

فروشگاه موبایل پرشام اقدام به فروش گوشی موبایل موتورولا ریزر اچ دی با قیمت مناسب نموده است


توقف فروش

موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکائی در زمینهٔ ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی بود که در ژانویه 2011 بدلیل ورشکستگی به دو شرکت «موتورولا سلوشنز» و «موتورولا موبیلیتی» تقسیم شد. این شرکت، به غیر از صنایع مخابراتی، در ساخت پردازنده‌های کامپیوتری نیز فعالیت داشت. سری 68000 (16 بیتی) و،68020، 68030 و 68040 (32 بیتی) از معروفترین پردازنده‌های تولیدی سیسک (CISC) این شرکت می‌باشند. در دهه 90 میلادی، شرکت موتورولا به همراه آی بی ام و شرکت کامپیوتری اپل خانواده پردازنده‌های معروف ریسک (RISC) پاور پی‌سی (PowerPC) را تولید کردند که استفاده از آنها در کامپیوترهای مکینتاش تا سال 2006 ادامه داشت. در سال 2004 این شرکت بخش تولید پردازنده خود را به شرکت فری اسکیل فروخت و تمام فعالیت خود را متوجه صنایع مخابراتی نمود.

ریزر اچ دی با سخت افزار بسیار خوب، نرم افزار به روز، طراحی بسیار عالی به همراه صفحه نمایش بزرگ و دوربین با کیفیت، یک رقیب جدی برای غول‌های دو هسته ای مانند HTC One S و یا Sony Xperia SL به شمار می‌رود. طراحی جالب، زیبا و مقاوم در برابر مایعات گوشی‌های سری Razr از کمپانی موتورولا، همگان را به تحسین آن‌ها وادار ساخته است. به هر حال، به نظر می‌رسد موتورولا با ارائه این گوشی به بازار، توفیق زیادی کسب نماید.



مشخصات کلی: : یک سیم کارته - وزن : 146 گرم
پردازنده: : Snapdragon S4 Plus Chipset Dual-Core Krait CPU
صفحه نمایش: : صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 1280 × 720 - قابلیت نمایش 16
حافظه: : حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی: : 3G - 4G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث - NFC
دوربین: : 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا: : فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری: : سیستم عامل Android 4.0 IceCream Sandwich - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش
سایر مشخصات: : قطب نما - باتری 2530 میلی آمپر ساعت