برچسب محافظ ضد ضربه موبایل هواوی مدل G750

برچسب ضد ضربه هواوی G750 یک برچسب با قابلیت بی نظیر در مقابل ضربات سنگین و ناگهانی که ممکن است برای هرتلفن همراهی به صورت روز مره وجود داشته باشد، با چهار لایه محافظ مخصوص از LCD تلفن های همراه گرانبهای شما به صورت 100٪ محافظت نماید.


توقف فروش

برچسب ضد ضربه موبایل هواوی G750

 اختراع بی نظیر قرن 21 با تکنولوژی منحصر به فرد

 که به گفته کارشناسان،انقلابی بزرگ در محصولات محافظ LCD هواوی G750 بوده است.

یک برچسب با قابلیت بی نظیر در مقابل ضربات سنگین و ناگهانی

 با پنج لایه محافظ مخصوص از LCD تلفن های همراه هواوی G750 گرانبهای شما به صورت 100٪ محافظت نماید.

 فناوری ضد ضربه Buddlabs از ال سی دی موبایل هواوی G750 شما در مقابل ضربه های شدید محافظت می کند.

 

به دلیل مشغله فکری و یا حوادث و اتفاقات غیر مترقبه گوشی های گران قیمت ما روی زمین می افتند و قسمت های مختلف آن آسیب می بینند اما با برچسب ضد ضربه موبایل هیچ موبایلی صدمه نمی بیند.محصولی بی نظیر که به درد همه ما می خورد. با این محصول باور نکردنی از بابت افتادن موبایل و شکستن آن نگران نباشید. برچسب ضد ضربه موبایل قابلیت تحمل ضربه و فشار تا 200 کیلوگرم را دارد حتی اگر گوشی شما زیر چرخ ماشین برود یا به طور تصادفی ضربه خیلی محکمی به آن وارد شود هیچ اتفاقی برای صفحه نمایش آن نخواهد افتاد.قدرت خارق العاده برچسب ضد ضربه موبایل به خاطر ان است که از 5 لایه پولیمر فوق پیشرفته ضد ضربه ساخته شده است به طوری که با جذب انرژی در بین لایه های 5 گانه از اسیب رساندن به صفحه نمایش جلوگیری می کند.

با چکش ضربه بزنید,با میخ یا یک شی تیز روی آن خراش ایجاد کنید و یا آن را پرتاپ کنید این محافظ از تمام ضربه هایی که به گوشی شما وارد شود جلوگیری کره و از آن محافظت می کند. این برچسب به راحتی به lcd هواوی G750 می چسبد ودر تابش مستقیم آفتاب هم صفحه نمایشی کاملا واضح و مشخص دارید چون نور مزاحم خورشید توسط این محافظ دفع می شود و با قابلیت ضد لک بودن از چرب شدن و باقی ماندن اثر انگشت روی lcd موبایل جلوگیری می کند.

 

معرفی برچسب ضد ضربه موبایل هواوی G750 :

بر چسب برچسب ضد ضربه اختراع بی نظیر قرن 21، با تکنولوژی منحصر به فرد که به گفته کارشناسان،انقلابی بزرگ در محصولات محافظ LCD هواوی G750 بوده است.

برچسب ضد ضربه یک برچسب با قابلیت بی نظیر در مقابل ضربات سنگین و ناگهانی که ممکن است برای هرتلفن همراهی به صورت روز مره وجود داشته باشد، با چهار لایه محافظ مخصوص از LCD تلفن های همراه هواوی G750 گرانبهای شما به صورت 100٪ محافظت نماید.

* فناوری ضد ضربه Buddlabs از ال سی دی موبایل شما در مقابل ضربه های شدید محافظت می کند. توسط این برچسب دیگر نگران آسیب رسیدن به ال سی دی هواوی G750 خود نباشید.

این دواقع اصلا یک تبلیغ نیست و عین واقعیت است. این برچسب ها بطور واقعی مقاوم به ضربه های شدید می باشد. تست هایی توسط ضربه با چکش، پیچ گوشتی، انبر دست و اشیاء نوک تیز بر روی این برچسب انجام شده و با موفقیت آزمایش ضربه اتمام رسیده و آسیبی به صفحه نمایش وارد نشده است.

 

این برچسب ها با هولوگرام مخصوص ارائه می شود که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید چرا که نمونه های تقلبی موجود است. در زیر نمونه اصل و فرع رو برای شما قرار دادم:

 

نکات قابل توجه:

1- پس از نصب برچسب،هیچ تاثیری در سرعت تاچ تلفن همراه هواوی G750 شما،به وجود نمی آید.

2- ضخامت برچسب برچسب ضد ضربه بسیار اندک بوده که پس از نصب،هیچگونه تغییری در ظاهر lcd و فرم اصلی تلفن همراه هواوی G750 ایجاد نمی کند.

3- نصب سریع ،آسان و بدون حباب

4- تکنولوژی ضد خش ،ضد لغزش و ضد کش