شارژر اصلی سونی

Sony\'s original mobile charger


توقف فروش

در صورت خرید 1 عدد از این محصول 10% (4,500 تومان) تخفیف بگیرید.
زمان شروع
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز
زمان پایان
00 ثانیه
:
00 دقیقه
:
00 ساعت

0 روز

شارژر اصلی سونی همراه با کابل DATA و 6 ماه گارانتی تعویض که برای همه گوشی های موبایل سونی که با پورت میکرو USB شارژ می شوند قابل استفاده است.

شارژر دو تکه سونی که کلیه گوشی ها و تبلت های سونی  با پورت میکرو USB را شارژ می کند . شایان ذکر است کیفیت این شارژر با شارژر های داخل بسته بندی های گوشی های سونی هیچ تفاوتی ندارد.
مشخصات شارژر اصلی سونی :
- جریان خروجی شارژر : 1500 میلی آمپر ( 1.5 آمپر )
- طول کابل : 1 متر
- کیفیت زمان شارژ : فست شارژر
- امکان استفاده از کابل شارژر به عنوان کابل DATA جهت اتصال به کامپیوتر
- این شارژر که توسط سایت پرشام موبایل عرضه می گردد دارای استاندارد UL می باشد
- تضمین کیفیت و اصالت شارژر توسط سایت پرشام مارکت
 


توصیه می شود جهت افزایش طول عمر گوشی و باتری تلفن همراهتان  فقط از شارژر های اصلی سونی استفاده نمایید.

سوالی که ذهن اغلب دارندگان گوشی های هوشمند را مشغول کرده این است که آیا این امکان وجود دارد که از یک شارژر برای چند دستگاه مختلف استفاده کرد بخصوص که امروزه در هر خانه انواع گوشی های موبایل با انواع برند های معتبر از جمله هواوی ، سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی و ... وجود دارد . در جواب باید گفت سوکت شارژ 90 درصد تلفن های همراه هوشمند شرکتهای فوق الذکر از نوع میکرو usb است و این شرکتها به دنبال استاندارد سازی شارژرهای موبایل هایشان رفته اند ولی این به معنای یکسان بودن تمام شارژر ها نیست .

 در ادامه انواع شارژرهای موجود در بازار را معرفی میکنیم :

شارژر های اپل: شرکت اپل در چند سال پیش برای شارژر های خود برای مدلهای آیفون ، آیپد و آیپد تاچ یک استاندارد واحد تعریف کرد و میتوان از یک شارژر برای شارژ تمام مدلهای محصولات شرکت اپل استفاده کرد .

شارژرهای میکرو usb : بیشتر گوشی ها و تبلت های اندرویدی شرکتهای سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی ، هواوی ، بلک بری ، ال جی و ... از شارژر های میکرو یو اس بی پشتیبانی می کنند . قابل ذکر است این نوع شارژر مطابق با دستور العمل یکسان سازی شارژر ها اتحادیه اروپا می باشد . کلیه ی شارژر های میکرو یو اس بی را می توان برای دستگاه هایی که این درگاه را دارند استفاده کرد ، حتی آداپتور این شارژر ها نیز با یکدیگر سازگار می باشند بطوری که می توان با کمک usb لپ تاپ یا کامپیوتر هم موبایل خود را شارژ کنید البته فراموش نکنید که شارژ موبایل یا تبلت به این شکل سرعت پایین تری دارد .

چند نکته مهم :


  • شارژرهایی که با استاندارد UL ( استاندارد تایید امنیت ساخت محصولات جانبی ) در بازار بفروش میرسند با توجه به اینکه این شارژر ها آزمایشات لازم را برای جلوگیری از گرم شدن زیاد از حد گذرانده اند گزینه ی مناسبی برای خرید شارژر به نظر می رسند .

  • شارژر های غیر اصلی که در بازار ایران نیز زیاد هستند و بعضا نام برند های معتبر را نیز یدک می کشند که خرید از فروشگاه های معتبر بهترین راه می باشد .

  • هنگام شارژ با کمک یو اس بی کامپیوتر و لپ تاپ شما 5 ولت برق برای گوشی موبایل یا تبلت خود دریافت می کنید . برای اینکه بتوانید گوشی موبایل خود را سریعتر شارژ کنید می توانید از شارژر های استاندارد با آمپر بالاتر استفاده کنید . در بیشتر مواقع شارژر تبلت ها آمپر بیشتری تولید می کنند .

  • در نهایت شما می توانید هر شارژر میکرو یو اس بی را به هر دستگاهی که این نوع شارژر را پشتیبانی می کند بدون هیچ نگرانی متصل فرمایید .