کتاب فنون بازاریابی تلفنی

نوشته : استیفن شیفمن،ناشر : اردیبهشت، ترجمه : کامران پروانه ؛روش موفقیت آمیز در بازاریابی به صورت تلفنی


توقف فروش

کتاب فنون  بازاریابی تلفنی

 نوشته : استیفن شیفمن
 ناشر : اردیبهشت
 ترجمه : کامران پروانه
 شابک : 978-964-6062-16-4
 تعداد صفحات : 144
 شمارگان چاپ : 3100
 نوبت چاپ : دوم - 1385
 لیتوگرافی : طاوس رایانه

 قیمت پشت جلد : 8000 تومان

 درباره کتاب :
شما چه سالها به کار فروش مشغول باشید یا هم اکنون وارد دنیای فروش شده باشید و یا اینکه درباره ی آن برای اولین بار مطالبی می خوانید باید یک چیز را بدانید ، چیزهایی در مورد فروش وجود  دارند که آن را کاری خشن و سخت می سازد. اولین آنها بدون شک رد شدن از جانب طرف مقابل است.دوم این واقعیت است که باید هر روز به طور کامل به کار فروش ادامه دهید. حتی یک روز هم نباید از دستتان برود . اگر وقت را به هدر دهید پولی به شما پرداخت نخواهد شد. البته شما می دانید که احتمالات علیه شما هستند . وقتی فروشندگی را شروع می کنید باید رد شدن از طرف مقابل را بپذیرید ، ولی همین رد شدن برای شما فایده ای بسیار بیشتر از آن که فکر می کنید در بردارد. در هر بیست تلفنی که میزنید ممکن است در آخر با 5 نفر قرار ملاقات بگذارید- اگر خوش شانس باشید. ولی در هر پنج نفری که با آنها قرار ملاقات می گذارید یک نفر خریدار از آب در می آید و این محاسبه مشکلی نیست که نتیجه گرفت در آخر نوزده بار از بیست بار پاسخ «نه» می شنوید. به هر صورت این کتاب در مورد موفقیت صحبت می کند و نه شکست و باور کنید شما می توانید به طور بی همتاییی در جهان فروش به موفقیت برسد.
 فهرست مطالب :

پیش گفتار

فصل اول :  روش موفقیت آمیز در تلفن زدن
فصل دوم :  قرار ملاقات
فصل سوم :  پاسخ به ایرادات
فصل چهارم :  فن لبه Iedge
فصل پنجم :  دستیابی به تصمیم گیرنده
فصل ششم :  فروش غیر مستقیم - اصرار و شور و اشتیاق
فصل هفتم :   فروش تلفنی
فصل هشتم :   کار من چطور است ؟
فصل نهم :  خطر اختراع مجدد چرخ
فصل دهم :  تجارت جنگ است
خاتمه : دکه فروش شربت آبلیمو
ضمیمه : دست نوشته های نمونه