حضرت یار

پدیدآورنده: علی اکبری مزدآبادی


توقف فروش

درباره کتاب
عنوان :حضرت یار/ خاطرات خودگفته حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای

پدیدآورنده : علی اکبری مزدآبادی
ناشر : انتشارات یازهرا (سلام الله علیها)
شابک : 7-08-7594-600-978
نوع جلد : شومیز
قطع : رقعی
نوبت چاپ : هشتم/ بهار1397
تعدادصفحات : 176 صفحه
شمارگان : 5000 نسخه


علی اکبر مزدآبادی گردآورنده کتاب «حضرت یار» در خصوص نوع جمع آوری و محتوای این کتاب گفت: در نگارش کتاب «حضرت یار» قرار بر این بوده که خاطراتی از مقام معظم رهبری چاپ کنیم. طی بررسی‌های انجام شده دفتر ایشان زیاد موافق این کار نبود و فقط به کتاب‌های سخنرانی، مجوز انتشار می‌داد و به خاطراتی که از نقل‌قول‌های دیگران باشد مجوز نمی‌داد و این جریان مربوط به سال 1389 است.
وی در ادامه گفت: ایشان در سخنرانی هایشان خاطرات خوبی را بیان می‌کردند، لذا به فکر افتادم که چون دفتر ایشان به صحبت‌های حضرت آقا مجوز چاپ می‌دهد خاطراتشان را از زبان خودشان بنویسیم، به همین ترتیب تمام سخنرانی‌ها را از دهه 60 تا آخر دهه 80 خواندم و 100 خاطره از میان خاطرات ایشان گردآوری شد و مطالب قابل‌چاپ را جدا کردیم و آن را به مرحله چاپ رساندیم.
مزدآبادی افزود: بعد از آنکه کتاب را برای چاپ فرستادیم حدود چهار ماه درگیر بودیم، با وجود آنکه خاطرات خود مقام معظم رهبری بود ولی باز هم با دفتر ایشان در حال مذاکره بودیم و در نهایت به لطف خدا موفق شدیم و آن را چاپ کردیم، همچنین باید بگویم این کتاب استخراجی از تمام سخنرانی‌های ایشان است، مگر آنکه جلسه محرمانه‌ای بوده و ما ندیده باشیم.