طی بخار شوی استیم ماپ Steam Mop (کلین گرین استیمر )

اگر قصد نظافت کف منزل خود را داریدو,این بخار شوی وسیله ی مناسبی خواهد بود تکنولوژی آلمان با 1 سال


توقف فروش

خرید طی بخار شوی استیم ماپ Steam Mop
(کلین گرین استیمر )
تکنولوژی آلمان با 1 سال گارانتی
اگر بخار شوی ها را به دو دسته ی کلی «بخار شوی های دستی» و «بخار شوی های تی» طبقه بندی کنیم، باید استیم ماپ را از گروه بخار شوی های تی بدانیم.
این بخار شوی ها به منظور نظافت و شستشوی سنگ، سرامیک، پارکت و به طور کلی کف مناسب هستند و برای سایر کاربردهای بخارشوی باید از بخار شوی های دستی استفاده کنیم !
اگر شما قصد نظافت کف منزل خود را دارید، این بخار شوی (بخار شور استیم ماپ) وسیله ی مناسبی خواهد بود، خصوصاً اگر کف منزل شما از سنگ،سرامیک،پارکت یا MDF است، کارایی این محصول برای شما بالا خواهد بود. شیوه ی عملکرد این بخار شوی، استفاده از گرما و فشار بخار آب و حوله ی مخصوص نظافت به طور همزمان است، که این دو کمک می کنند تا کف منزل یا محل کار شما را پاکیزه و درخشنده کنند. لزومی به استفاده مواد شوینده همراه این دستگاه وجود ندارد!
استیم (steam) در زبان انگلیسی به معنای بخار و ماپ (mop) به معنای تی می باشد، بنابراین استیم ماپ یعنی «بخار شوی تی» ! به همین دلیل ممکن است با همین نام انواع مختلف بخار شوی را بر روی سایت بیابید، هنگام خرید به تصاویر و توضیحات کالای مورد نظرتان دقت کنید، تا دچار اشتباه بین کالاهای هم نام نشوید !
سایر مشخصات این محصول (Steam mop)
- قابل استفاده بر روی سطوح سفت (سنگ،پارکت،سرامیک و ... ) و سطوح نرم (موکت و فرش )
- دارای سیم برق 5 متری که موجب سهولت در کاربری آن می گردد.
- مناسب برای پاکیزگی و محیط زیست و سلامت شما، به دلیل بی نیاز بودن از مواد شیمیایی پاک کننده.
- مخزن آب 400 میلی لیتری