آب کینگ پرو Ab King Pro با هدیه (بهترین وسیله برای آب کردن شکم)

آبکینگ پرو حرکت ورزشی دراز نشست که مناسبترین حرکت برای تناسب اندام می باشد


توقف فروش

خرید اب کینگ پرو Ab King Pro
As Seen On TV
فروش مستقیم و بدون واسطه
هدیه از طرف فروشگاه کلیک کنید
آبکینگ پرو AB KING PRO :
آبکینگ پرو جدید ترین و جالب ترین وسیلهء ورزشی تناسب اندام در دنیا می باشد.
حرکت ورزشی دراز نشست که مناسبترین و بهترین حرکت برای تناسب اندام و عضلانی شدن شکم و پهلوها می باشد بدون فشار آوردن به ستون فقرات و عضلات گردن و خستگی مفرط به آسانی و در نهایت آرامش در رنج 200 درجه انجام می دهد.
با استفاده از این وسیله و فقط با روزی 5 دقیقه میتوانید بعد از دو هفته تفاوت را در بدن خود را به خوبی احساس کنید .
وزن قابل تحمل این وسیله 150 کیلو گرم است.
وزن دستگاه حدود 13 کیلوگرم است.
آبکینگ پرو ، جدید ترین وسیله ورزشی تناسب اندام :
* حرکت دراز نشست ، بدون فشار آوردن به ستون فقرات ، عضلات گردن
* انعطاف پذیری تا رنج 200 درجه
* وزن قابل تحمل 150 کیلو گرم
* دارای یک سال گارانتی
* نمایشگر زمان ، کالری ، اسکن ، سرعت و ...
توضیحات مربوط به این کالا :
وسیله ای مناسب برای شکل دهی عضلات شکم
اَب کینگ پرو وسیله ای ورزشی است جهت شکل دادن عضلات شکم شما تا شکمی صاف،ماهیچه ای و جذاب را راحت تر وسریع تراز دیگر وسایل ورزشی موجود در بازار داشته باشید
سایر وسایل، تنها بازه حرکتی حد اکثر تا 90 درجه را فراهم می آورند و این در حالی است که این وسیله جدید بازه حرکتی تا 200 درجه را،برای کار روی ماهیچه های بالایی،پایینی و وسط شکم را همگی در یک حرکت رفت و برگشتی فراهم آورده است
اَب کینگ پرو همچنین با حمایت خوب از گردن و پشت شما حالـــتی ایده آل را فراهم می آورد و از هر گونه صدمه ای جلو گیری می کند
ویژگی های محصول :
جمع شدن آسان
حرکت رفت و برگشتی
بالشتک ضخیم و قاب محکم
مناسب برای افراد حرفه ای و یا تازه کار
اجازه حرکت در زاویه ای بیشتر برای سطوح مختلف ماهیچه
آبکینگ پرو جدید ترین و جالب ترین وسیلهء ورزشی تناسب اندام در دنیا می باشد.
* حرکت ورزشی دراز نشست که مناسبترین و بهترین حرکت برای تناسب اندام و عضلانی شدن شکم و پهلوها می باشد بدون فشار آوردن به ستون فقرات و عضلات گردن و خستگی مفرط به آسانی و در نهایت آرامش در 200درجه انجام می دهد.
*با استفاده از این وسیله و فقط با روزی 5 دقیقه میتوانید بعد از دو هفته تفاوت را در بدن خود را به خوبی احساس کنید
* وزن قابل تحمل این وسیله 150 کیلو گرم است.
*وزن دستگاه حدود 13 کیلوگرم است.
این دستگاه وسیله ای مناسب برای شکل دهی عضلات شکم می باشد.
سوال هایی که شما راجع به این محصول پرسیده اید:
آب کینگ پرو حد اکثر تا چه وزنی را میتواند تحمل کند ؟
حداکثر تا وزن 125 کیلو گرم.
آب کینگ پرو چه فرقی با بقیه دستگاهها دارد ؟ آیا این وسیله هم مثل سایر دستگاههای ورزشی نیاز به رژیم غذایی دارد ؟
دوست عزیز ، مانند هر وسیله ورزشی دیگر AB king pro هم موقعی نتیجه بخش می شود که متناوباً استفاده گردد . مسلماً یک رژیم غذایی معقول و هرگونه نرمش ایروبیک (حتی آهسته دویدن ) می تواند کمک فراوانی به سوختن سریع چربیهای اضافه کند و این به پشتکار شما برمی گردد .
آیا ویژگی های این دستگاه ریشه علمی دارند ؟
البته . تمام ویژگی های این دستگاه قبل از طراحی ، خوب بررسی می شوند و زیر نظر کارشناسان همان رشته بازبینی می گردند . در ضمن لزوم ساخت چنین دستگاههایی به نیاز و توانایی کاربران و یا نقصان این ویژگی ها در دیگر وسایل ورزشی ، برمی گردد.
من از این وسیله خیلی خوشم آمده ولی مشکلم این است که تا به حال ورزش را به شکل جدی انجام نداده ام ، آیا AB king pro می تواند برای من هم مفید باشد ؟
AB king pro به گونه ای طراحی شده که برای هرشخصدر هر مرحله ای که باشد کامل و بی نقص است . هم برای افراد تازه کار و هم برای ورزشکاران حرفه ای . مسلماً شکل دستگاه و مقدار زاویه ای که با آن تمرین خواهید کرد، تعداد دفعات هر حرکت و مدت زمان بکارگیری آن برای افراد تازه کار محدود تر خواهد بود.
ماجرای این حرکت 200 درجه ای چیست ؟
راز موفقیت AB king pro در این است که در فاصله زاویه 200درجه ماهیچه های فوقانی ، تحتانی و میانی بدن شما را با حرکت بالا و پایین تحت فشار و حرکت قرار می دهد که این در بین دستگاههای ورزشی دیگر بی نظیر است .
من اصلاً اهل ورزش نیستم و شکم بزرگی دارم ، آیا می توانم از این وسیله فقط برای کوچک کردن شکمم استفاده کنم ؟
البته . حتی با روزی سه دقیقه استفاده از AB king pro و یک نرمش ملایم و رژیم صحیح می توانید بعد از چند روز ( نه چند ماه ) تأثیر فوق العاده آن را مشاهده کنید و آنقدر جذب تأثیرات باورنکردی AB king pro شوید که هم اهل ورزش شده و هم ترک این وسیله برایتان غیرممکن شود .
من این دستگاه خریده ام و استفاده کردم ولی اصلاً وزن کم نکردم ، چرا؟
نتیجه عملکرد یک وسیله ورزشی به تداوم استفاده از آن بر می گردد . همانطور که به کشیدگی عضلات بدن و مقاوم بودن آنها نیز بستگی دارد . نرمش های مرتب و نخوردن غذاهای غیر رژیمی در طول استفاده از AB king pro از عوامل مهم همراهی با دستگاه، در کم کردن وزن است . همچنین به شما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از هر نوع وسیله ورزشی با دکتر خود مشورت کنید .
چند سال پیش در یک تصادف گردن من آسیب دید بعد از آن بطور کلی ورزش را کنار گذاشتم ، آیا می توانم با AB king pro دوباره ورزش را شروع کنم ؟
بهتر است قبل از هر اقدامی با دکتر خود مشورت کنید . خوب است بدانید در طراحی AB king pro برای نگهداری سر و گردن دقت لازم شده است .
توصیه های پزشکی در مورد اب کینگ پرو :
برای افراد دارای فتق دیسک
افزایش قدرت عضلات شکم باعث کاهش قوس کمر و همچنین افزایش فاصله ی بین مهره ای در خلف تنه مهره ای می شود، و به بهبود فتق دیسک و برگشت مواد بیرون زده از دیسک کمک می کند، همچنین باعث افزایش قطر سوراخهای بین مهره ای شده و فشارهای وارده به ریشه های عصبی که از این سوراخها خارج شده اند را می کاهد
برای تقویت عضلات شکم
تمرین با این دستگاه باعث تقویت عضلات شکم می شود. این عضلات با انقباض دائمی خود قوس کمر را حفظ کرده و از افزایش آن جلوگیری می کنند و از طرف دیگر مانند دیواه ای محکم احشای داخل شکم را سر جای خود نگه می دارند. انقباض قدرتی این عضلات موجب خم شدن تنه به سمت جلو می شود. پس تمریناتی مانند تمرینات دستگاه AB King که با خم شدن تنه همراهند باعث فعالیت این عضلات و تقویت آنها می شود
پیشگیری از کمردرد و برای کاهش قوس کمر
تقویت عضلات شکم باعث افزایش استحکام مهره های کمری و عدم تغییر در قوس کمر میشود. همچنین باعث افزایش قطر سوراخهای بین مهره ای شده و فشار های وارده به ریشه های عصبی که از این سوراخها خارج شده اند را می کاهد. وقتی به ریشه های عصبی فشاری وارد آید، باعث ایجاد درد و اختلال در حرکت و حس ناحیه ای میشود که اعصاب آن از آن ریشه ها منشاء می گیرند