گردگیر گوداستر دسته بلند Go Duster

گردگیر گو داستر دسته بلند یک گردگیر سبک، قابل انعطاف و بدون سیم است


توقف فروش

توضیحات مربوط :
گو داستر یک گردگیر سبک، قابل انعطاف و بدون سیم است که فقط با باطری کار می کند. سرِ گردان آن مانند آهنربا گرد و خاک را جذب و به هر جای غیر قابل دسترسی مانند بین میزها، داخل لوازم کامپیوتری ولوستر نفوذ و خانه شما را به آسانی تمیز می کند.
گو داستر در هنگام نظافت کردن به قسمت هایی نفوذ می کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمی توانید آنجا را تمیز کنید. فقط دکمه آن را بفشارید تا شروع به چرخیدن و گردگیری کند. همچنین دسته بلند آن، امکان دسترسی به سطوح مرتفع را نیز فراهم آورده است.
گو داستر با گردش 250 دور در دقیقه، با ایجاد الکتریسیته ساکن گرد و غبار را به خود جذب می کند و این در حالی است که تمیز کردن آن نیز به سادگی انجام می گیرد، کافی است سر آن را از بدنه جدا کنید و زیر شیر آب بگیرید. برای کاربرد بهتر وسیله نیز می توانید با استفده از یک آبپاش آن را کمی مرطوب کنید.
کاربرد گوداستر تنها برای گردگیری است و نمی توان از آن مانند جارو استفاده کرد.
ویژگی های محصول
* بدون سیم
* وزن سبک
* استفاده آسان
* امکان نفوذ به سطوح غیر قابل دسترس
* جذب گرد و غبار با استفاده از الکتریسته ساکن
چه چیزهایی داخل جعبه است
شامل :
موتور گوداستر ، سری بلند ، سری متوسط ، سری کوچک
گرد و غبار همه جا هست ! روی میز ، روی تلویزیون ، لا به لای دکوراسیون و حتی جاهایی که نمی توان به راحتی به آن دست پیدا کرد . ما برای این مشکل Go Duster را به شما پیشنهاد می کنیم ، گردگیری دستی بدون سیم که فقط با باطری کار می کند و سر گردان آن مثل آهنربا گرد و خاک را جذب و به هر جای سخت و غیر قابل دسترسی نفوذ کرده و خانه شما را تمیز می کند .
Go Duster در هنگام نظافت کردن تغییر شکل داده و به قسمت هایی نفوذ می کند که شما هرگز با دستمال و مواد پاک کننده نمی توانید آنجا را تمیز کنید . تصور کنید چگونه ممکن است محصولی به شما اشتیاقی غیر قابل کنترل برای گردگیری ببخشد ، تا با یک حرکت تمام گرد و خاک ها را از بین برده و واقعا از این کار لذت ببرید ! فقط دکمه آنرا بفشارید تا شروع به چرخیدن و گردگیری کند . Go Duster محصولی سبک ، قابل انعطاف و بدون سیم می باشد که فقط با باطری کار می کند و با گردش 250 دور در دقیقه ، طی ایجاد الکتریسیته ساکن همه چیز را به خود جذب می کند و این در حالی است که تمیز کردن آن نیز به سادگی انجام می گیرد ، فقط کافی است سر آن را از بدنه جدا کرده و زیر شیر آب بگیرید . امکان خرید و ارسال کالا از طریق پست در سراسر کشور فراهم شده است.
برخی از امکانات و قابلیتها:
# گردگیری آسان
# قابل تمیز کردن همه جا
# گردگیری دستی بدون سیم
# سبک قابل انعطاف بدون سیم
# گردش 250دور در دقیقه
سوال های متداول در ارتباط با این کالا
Go duster به چند عدد باطری احتیاج دارد؟
برای راه اندازی آن از چهارعدد باطری قلمی استفاده کنید.
آیا میشود از باطری شارژی هم استفاده کنیم؟
بله میتوانید. ولی فراموش نکنید که هیچگاه از ترکیب باطری های مختلف استفاده نکنید ویا ترکیبی از باطری های کهنه و نو را در go duster قرار ندهید.
پرهای سبز رنگ سر گو داستر از چه جنــســی هستند؟
قسمت سر go duster از پلی پرو پیلین ساخته شده که بسیار نرم بوده وبه هر شکلی در می آید، به سطوح خش نمی اندازد و به راحتی هم تمیز وعاری از گرد و خاک می شود.
اندازه هر کدام از سرهای go duster چقدر است و به درد چه کاری می خورند؟
اندازه سری بلند تر 25.5 سانتیمتر است وبرای مکانهایی که دور از دسترس هستند و دستتان به آنجا نمیرسد؛ بکار می آید.
اندازه سری متوسط 18 سانتیمتر است و برای گردگیری های معمولی وسطوح مختلف کار بر دارد.
اندازه سری کوتاه تر 5 سانتیمتر است که برای ماشین ،صفحه کلید کامپیوتر و اشیاء کوچک مصرف میشود.
آیا هنگام تمیز کردن وسایل ریز و کوچک شکـستنی ،خطر افتادن و شکـستن آنها توسط گو داستر وجود ندارد؟
خیر. Go duster بدون وارد کردن هیچ فشاری به اشیاء ،گرد و غبار روی آنها را می زداید و شما را از تمیز کردن تک تک آنها خلاص میکند.
خود go duster چگونه تمیز میشود؟
ابتدا قسمت سر وسیله را داخل سطل آشغال تکان دهید تا خاک اضافی آن ریخته شود. بعد فقط همین قسمت را زیر شیر آب، آبکشی کنید تا تمیز شود. سپس اجازه دهید هوا از میان پرها عبور کند تا کاملا ًبرای مصرف بعدی خشک شود. مواظب باشید دسته go duster را که حاوی موتور است، زیر آب نکنید!
آیا برای جلوگیری از الکتریسیته شدن گو داستر راهی وجود دارد؟
در صورت بروز چنین مشکلی ،کمی آب روی پرهای