بخار شوی مانستر استیم کلینر Monster Steam Cleaner

بخار شوی مانستر استیم کلینر وسیله ای است جدید برای تمیز کردن


توقف فروش

As Seen On TV
توضیحات مربوط به این کالا
این بخار شوی وسیله ای است جدید برای تمیز کردن که در مقایسه با روشهای سنتی و قدیمی بسیار بهداشتی تر و موثر تر می باشد .با کمک این دستگاه با قدرت بالا می توانید ظرف مدت چند دقیقه آب را به بخار تبدیل کرده و تمام کثیفی ها و جرمها را از سطوح بردارید.
بخار شوی دستی Monster برای همیشه راهای سنتی را در شستشو تغییر داده است .
تیم R & D به همراه لابراتورهای مجهز توانسته محصولی تولید کند که در عین بهداشتی بودن ، تمامی باکتریها ، جرمها و آلودگی ها را با نیروی بخار پاک می کند .
این دستگاه استانداردهای جدیدی را در امر پاکیزگی بکار گرفته است ، شما می توانید این بخار شوی را در تمام سطوح و با ایمنی و بهداشت %100 بکار بگیرید .
ویژگی های محصول
* وزن سبک
* قدرت بالای بخار آب
* دارای چند سری برای استفاده راحت در همه جا
گارانتی کالا
این محصول ازسه ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار است.
گارانتی این کالا شامل : مشکلات فنی کالا می باشد و در صورت شکـستگی هر یک از قطعات شامل گارانتی نمی باشد .
چه چیزهایی داخل جعبه است
شامل :
بدنه دستگاه ،سر تیز ، ظرف پر کننده آب ، پوشش پارچه ای ، سر لوله ای مخصوص گوشه ها ، شیشه پاک کن ، برس پلاستیکی گرد ، سر لوله ای مخصوص مبل ، شلنگ اضافه ، کیف لوازم ، دفترچه راهنما
Monster Steam Cleaner
سوال های متداول در ارتباط با این کالا
آیا مانستر هم مثل بخار شوهای سطوح کف عمل می کند؟
در حقیقت بخار شوی Monster steam نمونۀ دستی کف شوهائی است که با بخار آب کار میکنند. با قدرت بالای 1200 وات به کمک بخار آب سطوح را تمیز، براق و ضد عفونی می کندو تمامی جرم و کثیفی را از روی سطوح بر می دارد با این تفاوت که میزان برخورد بخار آب به سطوح با دور و نزدیک کردن دستگاه و سر لوله ای آن به آسانی قابل کنترل است .
آیا نیازی نیست در حین کار، دستگاه را روی شانه قرار دهیم؟
خیر.طراحی ویژه Monster steam به گونه ای است که میتوانید به راحتی آنرا در دستتان نگه دارید. در ضمن سبک بودن آن سبب میشود فشاری متحمل نشده و به راحتی انواع لکه ها وکثیفی ها را پاک کنید.
داغی بخار آب به لوازم، صدمه ای نمی زند؟
Monster steam برای هر سطحی از هر جنس و شکلی مناسب است.سرامیکهای دیوار و کف ،بدنۀ یخچال و گاز و لوازم آشپزخانه ،حتی می توانید برای از بین بردن چروک و بوی بد کفش و البسه از آن استفاده کنید
گنجایش مخزن آب مانستر چقدر است؟
حدود 300 میلی لیتر آب در مخزن Monster steam جا می گیرد.
چقدر طول می کشد تا دستگاه آمادۀ بخار دادن شود؟
با مدل جدید Monster 1200 که از مدلهای قبلی 200 وات قوی تر است، تنها دو دقیقه طول می کشد تا آب درون مخزن به بخار تبدیل شود.
آیا بخار آب Monster steam میتواند لکه ها را از بین ببرد؟
بخار آب تولید شده در Monster steam با فشار و داغی که دارد می تواند لکه های قدیمی و سمج و چربی های خشک شده را از جا بکند ولی برای برداشتن این لکه ها از روی سطوح نیاز است که از یک دستمال نرم وحوله ای استفاده کنید.در غیر این صورت به کمک سر مخصوص با روکش پارچه ای می توانید هر دو کار را با هم انجام دهید