ماساژور گردن Neck Massager

استفاده از آن در شرایط و محیط های مختلف به خصوص در محیط کار خواب بسیار آسان است


توقف فروش

خرید ماساژور گردن
As Seen On TV
این ماساژور جدیدترین نوع ماساژور گردن است که بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است . طراحی این ماساژور به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط و محیط های مختلف به خصوص در محیط کار، هنگام رانندگی و نیز هنگام خواب بسیار آسان است و در رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن بسیار موثر است .
برخی از ویژگی های منحصربه فرد این محصول عبارتند از:
1-قابل تنظیم روی شش حالـــت حرکتی مختلف برای انجام یک ماساژ کامل بر روی رگ ها و عضلات گردن
2-قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 20 دقیقه که استفاده از این محصول در هنگام خواب را بسیار آسان می کند.
3-افزایش مناسب گردش خون در رگ های ناحیه سر و گردن که منجر به افزایش اکـسیژن و خون رسانی به مغز می شود و به این ترتیب در رفع ضعف و خستگی های روزانه بسیار موثر است.
4-رفع انقباض عضلات گردن با حرکات مناسب که منجر به رفع دردهای ناحیه سر و گردن ، خستگی و نیز پیشگیری موثر از سکته های مغزی می شود.
5-طراحی این ماساژور به گونه ای است که با سایز و فرم های مختلف گردن کاملا قابل انطباق است.
این ماساژور دارای یک موتور ویبره است که با باطری قابل استفاده می باشد . این ماساژور سبک مانند کمر بندی به دور گردن بسته می گردد و سبب رفع خستگی و دردهای عضلانی شده تسکین بخش میباشد همچنین جریان خون را تنظیم کرده و استرس و ناراحتی های اعصاب را کاهش میدهد و بهترین ماساژور برای افرادی است که به طورمداوم پشت کامپیوتر می نشینند.
بدن انسان ماشین پیچیده و منحصر به فردی است که پا بخش مهم و اثر گذاری در این بدن محسوب می گردد.همانطور که می دانید پای ما از هزاران شاخه عصبی کوچک تشکیل شده که روی کارکرد تمامی ارگان های بدن تاثیر می گذارد و تحریک این نقاط عصبی کوچک باعث تغییرات شگرفی در بهبودی عملکرد نقاط مختلف بدن می گردد.از جمله: ذهن و مغز، قلب، کبد، کلیه، معده، غدد هیپوفیز، غدد فوق کلیه، سیستم لنفاوی ریه و غیره کفشک های سلامتی این شرکت به واسطه عملکرد خود می تواند با اثر گزاری بر 21 نقطه حساس پای شما به طرز حیرت انگیزی در سلامتی عمومی شما تاثیر گذاشته و باعث بروز پیامدهای مثبت در مشکلاتی چون سر درد، تاری دید، درد کمر و پا درد، گیجی روز مره، پریودهای نا منظم، صرع، بی خوابی،استرس های روزانه، یبوست، ضعف، گزگرهای شبانه پا ،فشار خون بالا، ضربان قلب، درد و سختی گردن و شانه ها، و مشکلات جنــســی گشته و با افزایش سرعت جریان خون باعث از میان رفتن خستگی و ناتوانی پاهای شما گردد. کفشک های سلامتی شامل مدلهای مختلفی بوده و می توانند همه سلایق و نیازهای شما را در این زمینه پاسخگو باشند.
عده ای از افراد از ناراحتی های گردن مانند آرتروز و امراض مشابه رنج می برند
و حتی برای همه ما چندین بار در طول عمرناراحتی های گردن اتفاق افتاده که در اثر حالـــت بد گردن هنگام خواب یا ضربه ناگهانی به گردن و بوجود آمده و لذت زندگی چند روز ما را از ما گرفته و با عث بدخوابی نیز شده است
ورزش دادن به گردن و نرمش آن همیشه توصیه شده ولی عواملی همچون بی حوصلگی و مشغولیت های روزمره و یه مقدار تنبلی . گردن را از این ورزش و نرمش محروم میکند
ولی این وسیله بصورت شبیه ساز ورزش عمل کرده و با شوک بسیار بسیار ظریف و کنترل شده و بدون ضرر اعصاب گردن را تحریک نموده و در طولانی مدت باعث تقویت آن می شود و شما دیگر نگران این ناراحتی ها در منطقه گردن و کتف خود نخواهید بود.
واین ماساژور زیبا و کار آمد به شما کمک مینماید که از شر آرتروز گردن و دردهایی که در ناحیه گردن و شانه دارید برای همیشه رهایی یابید چون این دستگاه بر اساس اصول و تکنولوژی طب سوزنی عمل کرده و با ایجاد انقباض و انبصاط عضلات و ماهیچه های ناحیه شانه و گردن باعث از بین رفتن دردها و در اصل درمان مشگلات بوجود آمده د راین ناحیه میگردد
خصوصیات :
زیبا وقابل حمل
با قدرت بالا در عین سبکی
ساخته شده از بهترین نوع مواد
برق موردنیاز : 4عدد باتری قلمی
مناسب برای کادو با بسته بندی زیبا و ظاهر زیبا