خرید سریال ایرانی بی صدا فریاد کن در(2dvd)

مبولانسی آژیرکشان بیمار بیهوشی را به بیمارستان می رساند. دکتر لیلاافخمی افسر نیروی انتظامی در بیمار


توقف فروش

\\\"خرید سریال بی صدا فریاد کن
سریال بی صدا فریاد کن
شماره مجوز: 155/724109
تاریخ پخش: 1386
* داستان چیست؟
داستان سریال جدید فخیم زاده از اینجا آغاز می شود:
آمبولانسی آژیرکشان بیمار بیهوشی را به بیمارستان می رساند. دکتر لیلاافخمی افسر نیروی انتظامی در بیمارستان به بررسی اوضاع فرد مسموم می پردازد. بیمار بر اثر مصرف قرص اکـس می میرد. فردای همان روز سردار باقری از بیمارستان نیروی انتظامی دیدن می کند. علت مرگ بیمار در شب گذشته و موارد دیگر که بر اثر مصرف قرص اکـس مرده اند بررسی می شود. لیلامعتقد است، عده ای در داخل کشور به تولید این مواد دست زده اند و به علت این که در ترکیب مواد از تجربه کافی برخوردار نبودند، سمی را تولید کرده اند که در مدت کوتاهی مصرف کننده را می کشد. سردار به لیلادستور می دهد که پیگیر این پرونده شوند و موضوع را بررسی نماید، لیلاکـسانی که در این رابطه دخیل هستند را تحت نظر می گیرد و مکان هایی را جهت مراقبت از منازل آنها تعبیه می کند، یکی از این افراد شخصی به نام «چنگیز تورانی» است که منزل وی تحت مراقبت دائم قرار می گیرد و رفت و آمدهای او نیز کنترل می شود. در شبی ماشین چنگیز تورانی تعقیب می شود، او به اتفاق برادرش یوسف وارد یک ساختمان می شوند که متعلق به دخترش مونا است. داماد چنگیز (بهرام) بشدت مونا را کتک زده و بدین وسیله می خواسته چنگیز را به آنجا بکشاند و…
* اشخاص داستان
«بی صدا فریاد کن» 8 شخصیت اصلی دارد که قصه مجموعه را جلو می برند. لیلاافخمی (سارا خوئینی ها) و سرهنگ امیری (فرهاد قائمیان) شخصیت های پلیس اصلی مجموعه هستند. چنگیز تورانی (محمد صادقی)، لیلابرخورداری (مونا‎/ دختر چنگیز)، انوشیروان فاطمی (یوسف‎/ برادر چنگیز) و فرداد صفاخو (بهرام‎/ داماد چنگیز) دیگر بازیگران این مجموعه اند.
* بازیگران
همان گونه که گفته شد در این کار بازیگرانی همچون محمد صادقی، سارا خوئینی ها، فریبا کوثری، لیلابرخورداری، کامران تفتی، انوشیروان فاطمی، فرداد صفاجو، لیلاکریمی، بهارک صالح نیا و فرهاد قائمیان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.
محمد صادقی، لیلابرخورداری و کامران تفتی بازیگرانی هستند که پیش از این در دو سریال قبلی فخیم زاده با وی همکاری کرده اند اما دیگر بازیگران (فریبا کوثری، سارا خوئینی ها، فرهاد قائمیان و…) برای نخستین بار با وی همکاری می کنند.
* و دیگر عوامل سریال
ناصر کاووسی مدیر تصویربرداری کار «بی صدا فریاد کن» است. جواد مقدسی صدابردار، مجید شهبازی طراح صحنه و لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، کارن همایون فر آهنگساز، عکاس نادر فوقانی و جلوه های ویژه عظیم محمدی و بابک احمدیان هستند.
» نام سریال ایرانی : سریال بی صدا فریاد کن
» تعداد دی وی دی : 2 عدد
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» فرمت : DVD
» نوع مدیا : سریال ایرانی
» دسته بندی : خرید سریال ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"