خرید سریال ایرانی کتابفروشی هدهد در(3dvd)

داستان این سریال ، روایتگر جوانی به نام کیوان کتابچی است که پس از فوت پدرش که صاحب یک کتابفروشی...


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی هدهد
شماره مجوز: 115/10129
این سریال را مرضیه برومند، کارگردان آثاری چون قصه های تا به تا، مدرسه موشها، کارآگاه شمسی و مادام ، هتل ، ورثه آقای نیکبخت در گروه فیلم و سریال شبکه 3سیما جلوی دوربین برده است.
سریال تازه برومند بر اساس کتاب و کتابخوانی در جامعه و تاثیر آن بر آدمهای مختلف شکل گرفته است.
نام این سریال ، کتابفروشی هد هد است و در آن بازیگرانی چون امیرحسین صدیق ، راضیه برومند، علی اوسیوند، محمود بصیری ، افسانه چهره آزاد، کاوه کاویان ، سحر دولتشاهی ، حسن احمدی مقدم ، دلارام مستوفی و فرهاد آئیش به ایفای نقش می پردازند. علاوه بر بازیگرانی که نامشان آمده ، هنرمندان دیگری چون مهرانه مهین ترابی ، مریم سعادت ، لیلی رشیدی ، رضا عطاران ، بهرام شاه محمدلو، بهاره رهنما، شاهرخ فروتنیان ، عبدالرضا زهره کرمانی ، رامین ناصر نصیر، نیره فراهانی ، گلاره عباسی ، لیدا عباسی ، سپیده صیفوری ، رومینا سلیمانیه ، گیتی معینی و… به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهند داشت.
داستان این سریال ، روایتگر جوانی به نام کیوان کتابچی است که پس از فوت پدرش که صاحب یک کتابفروشی قدیمی است ، مجبور می شود مغازه پدرش را بفروشد؛ اما شوق و علاقه او به عالم کتاب و کتابخوانی باعث می شود که دست به ابتکار جالبی بزند؛ او با کمک مردی به نام آقاغلام ، یک کتابفروشی سیار راه اندازی می کند و با آن ، کتابها را بین مردم می برد. این کار او باعث پدیدآمدن اتفاقات تازه و پیش بینی نشده ای برای او و آدمهای داستان می شود. کتابفروشی هدهد را نغمه ثمینی نوشته و کار تصویربرداری آن را نیز کاوه شامحمدلو انجام داده است.
همچنین ساسان نخعی (صدابردار) ، اصلان مرتضایی (مدیرتولید)، مهین نویدی (طراح گریم) ، رعنا امینی (طراح لباس) ، حسین عالی نژاد و محمد گنجعلی (طراحان صحنه) با این سریال همکاری کرده اند.تهیه کنندگی «کتابفروشی هدهد» به عهده مهران مهام و ایرج محمدی روزبهانی بوده است. اولین قسمت این سریال که با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و در 13 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است ، امشب ساعت 20:40 از شبکه 3 سیما پخش می شد.
» نام سریال ایرانی : هدهد
» تعداد دی وی دی : 3 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» کیفیت صدا و تصویر : کپچر شده از تلویزیون
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"