خرید سریال ایرانی طفلان مسلم در(3dvd)

طفلان مسلم حکایت غریب اسارت و پناهندگی خود را در محرم سال 64 هجری قمری روایت می کنند. سریال طفلان..


توقف فروش

\\\"خرید سریال تلویزیونی ایرانی طفلان مسلم
شماره مجوز: 115/10125
طفلان مسلم حکایت غریب اسارت و پناهندگی خود را در محرم سال 64 هجری قمری روایت می کنند. سریال طفلان مسلم به کارگردانی سیدمجتبی یاسینی از شبکه 2 سیما پخش می‌شد. این سریال در 12 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است.
جهانگیر الماسی، محمود جعفری، محمد عمرانی، شهرام عبدلی، منیژه دلدارگلچین، شمسی فضل‌اللهی، آذر سماواتی، امیررضا زادسر، محمد احسان عارف و.. . بازیگران این سریال هستند.
در اولین قسمت این سریال ، شاهد تعقیب و گریز ابراهیم و محمد، کودکان مسلم خواهیم بود که از کاروان اسرا فرار می‌کنند و تحت تعقیب گزمه‌های حکومتی قرار می‌گیرند. گزمه‌ها آنها را تا نخلستان‌های کوفه تعقیب می‌کنند تا این‌که سلافه (آذر سماواتی) ابراهیم و محمد را می‌بیند… .
در این سریال جهانگیر الماسی نقش شریح قاضی را بازی می‌کند. محمود جعفری ایفاگر نقش مشکور(زندانبان)است. محمد عمرانی نقش اشعث را به عهده دارد و شهرام عبدلی هم ایفاگر نقش ابن‌حمران است. شمسی فضل اللهی هم در سریال دو طفلان مسلم نقش عاتکه را بازی می‌کند. عاتکه مادر زن حارث است که به طفلان مسلم پناه می‌دهد. علی تاجمیر هم در این سریال نقش غلامی را بازی می‌کند که دلباخته سلافه است، اما با دیدن طفلان مسلم از عشق زمینی به عشق الهی می‌رسد.
سریال طفلان مسلم اول خرداد در دکورهایی که برای این سریال در شهرک غزالی ساخته شده بود، کلید خورد وبخش‌های تعقیب و گریز این سریال در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شد. در این سریال حدود 60 بازیگر در نقش‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند.
از دیگر عوامل سازنده این سریال می‌توان به تصویربردار: عباس باقریان، طراح چهره‌پردازی: مهرداد کریمی، صدابردار: رضاکشاورز و مدیر تولید: محمود صادقی، دستیار یک کارگردان: کریم اکبری مبارکه، نویسنده: بابک صفی خانی، آهنگساز: سیدمحمد میرزمانی، طراح صحنه و دکور: غفار رضایی، برنامه‌ریز: مونا رحمانی، تهیه کننده: مجتبی یاسینی و دیگر بازیگران: رامین پورایمان، علی‌اصغر دریایی، محمد یگانه، پندار اکبری، سیدجواد زیتونی، صادق پدیدار، مجید ستایش و… اشاره کرد.
» نام سریال ایرانی : طفلان مسلم
» تعداد دی وی دی : 3 عدد
» مناسب برای :بزرگسالان
» کیفیت صدا و تصویر : خوب
» رسانه : DVD
» نوع مدیا : سریال تلویزیونی ایرانی
» دسته بندی شده در : سریال های ایرانی
» قابل پخش بر روی کامپیوتر و پلیرهای خانگی\\\"